Interneta veikala izstrādes iespējas katra vajadzībām
21-04-2020
Interneta veikala izstrādes iespējas katra vajadzībām

Ir atšķirība, vai esi pašnodarbinātais, kam nepieciešams e-veikals vai pārstāvi lielu un prestižu kompāniju vai zīmolu. Pirmajam pie sava e-veikala nepieciešams tikt maksimāli vienkārši un ar minimālām izmaksām, vai vismaz ar dalītu maksājumu, pat ja iegūtais rezultāts nav 100% kāds nepieciešams. Savukārt, otrajam galvenais ir kvalitatīvs rezultāts, kas pilnībā spēj apmierināt visas klientu vajadzības un maksimāli atvieglot iepirkšanās procesu. Interneta veikala izstrādes iespējas ir dažādas.

Bailes no baltiem laukumiem mājas lapā! Horror Vacui (latīņu val.)
04-03-2020
Bailes no baltiem laukumiem mājas lapā! Horror Vacui (latīņu val.)

Horror Vacui tulkojumā no latīņu valodas – bailes no tukšiem laukumiem. Mario Praz, itāļu mākslas un literatūras kritiķis nāca klajā ar šo nosaukumu Viktorijas laika mākslā un tas apzīmēja Mākslas darbus, kuri bija pārblīvēti ar detaļām. Viktorijas laikā vairāk – nozīmēja pārticību. Arī turīgu cilvēku interjerā valdīja šī tendence. Mūsdienās šis termins sastopams interjēra dizainā, drukas dizainā un arī digitālajā vidē, bet nevienmēr vairāk nozīmē labāk.

Top 5 Web dizaina tendences, kas saglabāsies arī 2020. gadā.
28-11-2019
Top 5 Web dizaina tendences, kas saglabāsies arī 2020. gadā.

Tuvojas 2020. gads. Tas nozīmē, ka ir pienācis laiks aizdomāties par savas interneta vietnes atsvaidzināšanu, lai sekotu jaunākajām web dizaina tendencēm un būtu vienmēr topā.

Kā izstrādāt satriecošu web dizaina projektu (un būt apmierinātam ar rezultātu).
08-08-2019
Kā izstrādāt satriecošu web dizaina projektu (un būt apmierinātam ar rezultātu).

Man, kā tīmekļa/IT projektu vadītājam, dizaina izstrādes posms šķiet visaizraujošākais no visiem projekta posmiem.

Ātrāka majaslapa un priecīgāks klients, iepazīsties – Google AMP!
08-08-2019
Ātrāka majaslapa un priecīgāks klients, iepazīsties – Google AMP!

Pieaugot lietotāju skaitam, kas interneta vietnes pārlūko no mobilā telefona, uzņēmumu un zīmolu lapām ir arvien vairāk jādomā, kā izveidot lietotājam draudzīgu vietni, kas veicinātu mājaslapas apmeklējumu.