Blogs
Pielāgota e-veikala izveide
Ja jums pieder uzņēmums, kas pārdod produktus vai pakalpojumus tiešsaistē, un vēlaties uzzināt, kā to padarīt veiksmīgāku, iepazīstināsim jūs ar dažām labākajām e-komercijas platformām 2023. gadā, kā arī ar pazīmēm un priekšrocībām, kas jāņem vērā, veidojot savu pielāgotu e-komercijas platformu.
Tiešsaistes e-komercijas platforma paver pavisam jaunas iespējas jūsu mazumtirdzniecības biznesam, jo jūs varat sasniegt vairāk klientu no jebkuras vietas un jebkurā laikā. Ņemiet vērā, ka visā pasaulē tiešsaistē iepērkas 2,14 miljardi cilvēku, kas ir 27,6 % pasaules iedzīvotāju.
Tiek prognozēts, ka nākamajos četros gados e-komercijas īpatsvars kopējā pasaules mazumtirdzniecības apgrozījumā palielināsies, jo jaunākās paaudzes dod priekšroku tiešsaistes veikaliem, nevis klātienes pieredzei.
Labākās e-komercijas platformas 2023. gadā
E-komercijas platformas ļauj viegli un par pieņemamu cenu izveidot veiksmīgu tiešsaistes veikalu. Protams, tirgū ir tik daudz labu iespēju, ka var būt grūti izvēlēties savām vajadzībām atbilstošu sistēmu.
Minētajos risinājumos ir iekļautas funkcijas, kas nepieciešamas, lai ātri izveidotu un palaistu tīmekļa vietni, palielinātu datplūsmu un palielinātu pārdošanas apjomus.
Squarespace
Platformas lietošanas ērtums, vizuāli pievilcīgās veidnes un “viss vienā” risinājums padara to par ideālu izvēli pirmreizējiem e-komercijas veikalu veidotājiem un mazajiem uzņēmumiem. Turklāt Squarespace platforma ir labi piemērota uzņēmumiem, kas vēlas apvienot hostinga, tīmekļa dizaina un darījumu maksu ar vienu pakalpojumu sniedzēju.
Square Online
Square Online ir e-komercijas platforma, kas ļauj uzņēmumiem pārdot produktus ar iebūvētu krājumu pārvaldību un iespēju pieņemt tiešsaistes maksājumus. Ir pieejams bezmaksas plāns, bet maksas plāni piedāvā daudz vairāk funkciju, lai palīdzētu jūsu mazajam uzņēmumam pārdot efektīvāk.
Ja jūs vadāt veikalu uz vietas vai laiku pa laikam pārdodat uz vietas, jūs joprojām varat izmantot Square, lai apstrādātu maksājumus, un inventārs tiek automātiski sinhronizēts starp jūsu tiešsaistes un bezsaistes veikalu. Square Online arī atvieglo pārdošanu Facebook un Instagram.
Ecwid
Ecwid ir viegls, elastīgs un intuitīvs e-komercijas paplašinājums, kas ļauj vienuviet pārvaldīt jūsu inventāru dažādos pārdošanas kanālos. Salīdzinot ar konkurentiem, tas piedāvā unikālu pieeju produktu pārdošanai tiešsaistē. Un ar gandrīz 1 miljonu klientu tas neapšaubāmi ir populāra izvēle.
Shift4Shop
Shift4Shop ir viena no vispilnīgākajām e-komercijas platformām ar neierobežotu produktu skaitu, plašu bezmaksas plānu klāstu, daudzkanālu pārdošanu, produktu pārskatiem un bezmaksas domēna vārda reģistrāciju uz gadu. Ja vēlamies salīdzināt, piemēram, Shopify nepiedāvā bezmaksas plānu (tikai bezmaksas izmēģinājuma versiju), bet Ecwid ir ierobežots līdz desmit produktiem.
Shopify
Shopify ir e-komercijas platforma mazajiem uzņēmumiem, jo tai ir lietotājam draudzīgs interfeiss. Platformas vadības panelis ir intuitīvs un viegli vadāms, tāpēc izveidot tiešsaistes veikalu ir viegli pat tiem, kam nav tehnisku zināšanu.
Wix
Wix ļauj bez grūtībām izveidot tiešsaistes veikalu un pievienot e-komercijas funkcijas, savukārt SEO un analīzes rīki var palīdzēt to optimizēt. Daudzas funkcijas, kas nepieciešamas, lai jūsu tiešsaistes veikals būtu veiksmīgs, ir pieejamas no trešo pušu pakalpojumu sniedzējiem, taču tās ir viegli lejupielādējamas no Wix App Market.
Weebly
Weebly ir labs mājaslapu veidotājs tiem, kas meklē platformu ar vilkšanas un nomešanas funkcijām. Tā ir arī laba izvēle uzņēmumiem, kuriem nepieciešamas e-komercijas funkcijas par pieņemamu cenu. Tomēr, ja jums nepieciešamas plašākas pielāgošanas iespējas, iespējams, vēlaties apsvērt citu iespēju, piemēram, WordPress.
BigCommerce
BigCommerce nodrošina elastību tiešsaistes veikalu izveidē un izvietošanā. Tai ir uzņēmuma līmeņa funkcionalitāte, tā ir viegli lietojama un pielāgojama, turklāt tā ir arī “headless” platforma, kas nozīmē, ka to var integrēt ar jebkuru interfeisu, lai radītu unikālu iepirkšanās pieredzi.
WooCommerce
Woocommerce ļauj veikala īpašniekam pieņemt maksājumus, izmantojot Stripe un Paypal. Tas nodrošina iespēju lietotājiem norēķināties ar debetkartēm, kredītkartēm un bankas pārskaitījumu. Tās drošie maksājumu vārti padara to par labāko e-komercijas platformu.
Big Cartel
Big Cartel intuitīvais vadības panelis un vienkāršā iestatīšana ļauj ļoti ātri izveidot tiešsaistes veikalu. Lieliska vērtība ir tā, ka pat augstākā līmeņa Big Cartel plāns ir finansiāli izdevīgāks nekā citu lielāko e-komercijas konkurentu, tostarp Shopify un BigCommerce, sākuma līmeņa plāni.
Pazīmes, kas liecina, ka jums jāizveido pielāgota e-komercijas platforma
Izvēlēties pareizo platformu var būt sarežģīti. Ir svarīgi saprast, kura tieši atbilst jūsu projekta prasībām. Bet ko darīt, ja neviena no tām to nespēj? Tad ir pienācis laiks apsvērt iespēju izveidot pielāgotu risinājumu.
Peldēšana iespēju jūrā – tā varētu precīzi raksturot pašreizējo e-komercijas platformu tirgu. Nav iespējams atcerēties tās visas, un katrai no tām ir daudz plusu un mīnusu, tāpēc negaidiet, ka uzreiz atradīsiet ideālo risinājumu.
Pastāv liela iespēja, ka pēc izpētes veikšanas jūs nonāksiet pie secinājuma, ka vienīgais veids ir nolīgt izstrādātāju komandu un pašiem izveidot pielāgotu e-komercijas platformu. Un tā nav slikta ideja.
SaaS e-komercijas platformas
Pirmā kategorija, ko apspriedīsim, ir arī visvienkāršākā. Ja jūs tikai sākat savu e-komercijas ceļu un jums nav pieredzes izstrādē, SaaS platforma būtu acīmredzama izvēle. SaaS (t. i., programmatūra kā pakalpojums) parasti nozīmē, ka visa programmatūras pakete jums tiek licencēta par ikmēneša maksu un to var darbināt pārdevēja mākoņa vidē. Kā SaaS klientam jums nav jāuztraucas par tādām lietām kā drošība un uzturēšana.
Dažas populāras SaaS e-komercijas platformas ir šādas:
• Shopify;
• Shoplo;
• BigCommerce;
• Volusion;
• Big Cartel.
Galvenās Saas e-komercijas platformas modeļa priekšrocības ir vienkāršība un ātrums. No otras puses, tām bieži vien trūkst pamatīgu pielāgošanas iespēju, un par katru darījumu ir jāmaksā papildu maksa, kā tas ir, piemēram, Shopify gadījumā.
Lielākā daļa pārdevēju nenodrošina piekļuvi savas sistēmas pirmkodam, un daudzas papildu funkcijas nav pieejamas. Jūs saņemat to, ko saņemat, un dažkārt tas var nozīmēt, ka jūs nevarat platformu pilnībā pielāgot savam redzējumam.
Atvērtā koda e-komercijas platformas
Galvenais faktors šeit ir pilnīga brīvība un radošums, ko veicina milzīga lietotāju un izstrādātāju kopiena. Vairumā gadījumu atvērtā koda platformas balstās uz jūsu infrastruktūru, un to pirmkods ir brīvi pieejams ikvienam.
Mums ir izvēle pašiem ar rokām samontēt detaļas, izvēlēties visus spraudņus (bezmaksas un arī maksas) un izslēgt nevēlamus moduļus.
Dažas populāras atvērtā koda e-komercijas platformas ir šādas:
• Magento;
• WooCommerce;
• PrestaShop;
• OpenCart;
• Zen Cart.
Neierobežota pielāgošana ir būtiska atvērtā koda e-komercijas platformu daļa. Taču šī iespēja arī bieži palielina izmaksas un samazina drošību.
Jo sarežģītākas funkcijas jūs ievietojat savā atvērtā pirmkoda platformā, jo grūtāk un dārgāk būs uzturēt un atjaunināt visu struktūru. Šādas sistēmas bieži ir pievilcīgas hakeriem un ļaunprātīgām programmatūrām viena vienkārša iemesla dēļ – to potenciālās kļūdu noplūdes ir viegli atrast tiešsaistē.
Pielāgotas e-komercijas platformas
Ja vēlaties ieviest funkcijas, kas nav pieejamas no trešo pušu pakalpojumu sniedzējiem, un neviens no pieejamajiem risinājumiem neatbilst jūsu vajadzībām, ir iespējams izveidot savu unikālu tiešsaistes veikalu. Tas sniedz jums iespēju izcelties no konkurentiem. Un, jā, sākšana no pašiem pamatiem var būt garš un bedrains ceļš, taču ar perfektu izstrādātāju komandu tas noteikti ir tā vērts.
Saistītie raksti
Par mērķlapu var uzskatīt norādīto lapu, uz kuru apmeklētāji nokļūst, kad viņi noklikšķina uz reklāmas. Tā var būt arī lapa, kas seko pēc aicinājuma uz darbību pogas vai kalpo kā vietnes sākumlapa. Tādējādi mērķlapas ir unikāli spēcīgi uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas komponenti.
Tuvojas svētku sezona un ar to arī gada lielākā iepirkšanās sezona. Gatavošanās svētku sezonai ir galvenā stratēģija, lai radītu idejas Ziemassvētku mazumtirdzniecībai. Tās var padarīt jūsu produktus izteiksmīgākus un efektīvāk piesaistīt klientus.
Ja jūsu mājaslapa izskatās nedaudz novecojusi, iespējams, apsveriet domu sazināties ar dizaineri vai izstrādātāju, lai to pārveidotu.