Blogs
Labākā mājaslapu drošības un datu aizsardzības prakse
Jebkurai vietnei ir ļoti svarīga drošība un datu aizsardzība, jo īpaši tām vietnēm, kurās tiek apkopota un uzglabāta konfidenciāla lietotāju informācija.
Turpmāk ir izklāstīta mājaslapu drošības un datu aizsardzības ieteicamā prakse:
Izmantojiet HTTPS
Ievietojiet HTTPS savā tīmekļa vietnē, lai šifrētu visus datus, kas tiek pārsūtīti starp lietotāja pārlūkprogrammu un jūsu serveri. Tas palīdz novērst nesankcionētu piekļuvi jūtīgai informācijai.
Atjauniniet programmatūru
Uzturiet vietnes programmatūru, tostarp satura pārvaldības sistēmu, spraudņus un tēmas, atjauninātus, lai garantētu, ka drošības nepilnības tiek novērstas.
Izmantot drošas paroles
Visiem lietotāju kontiem, tostarp tiem, kuriem ir administratīvā piekļuve vietnei, izmantojiet drošas paroles. Aiciniet arī lietotājus izmantot drošas paroles.
Piekļuves ierobežošana
Ierobežojiet piekļuvi jūtīgiem datiem un administratīvajām funkcijām tikai pilnvarotiem darbiniekiem. Izmantojiet divu pakāpju autentifikāciju un citus drošības pasākumus, lai nodrošinātu, ka konfidenciālai informācijai var piekļūt tikai autorizēti lietotāji.
Regulāra datu dublēšana
Regulāri dublējiet vietnes datu, tostarp lietotāju informācijas un vietnes failu, rezerves kopijas, lai novērstu datu zudumu drošības pārkāpuma vai sistēmas kļūmes gadījumā.
Drošības spraudņu izmantošana
Drošības spraudņi palīdz aizsargāt vietni pret ļaunprātīgu programmatūru, vīrusiem un citiem drošības apdraudējumiem.
Drošības protokolu īstenošana
Lai aizsargātu vietni pret uzbrukumiem un neautorizētu piekļuvi, ievietojiet drošības protokolus, piemēram, ugunsmūrus.
Izglītojiet lietotājus
Informējiet lietotājus par to, kā aizsargāt savu personisko informāciju un novērst kiberuzbrukumus.
Datu aizsardzība aptver daudzas tēmas un nozares. Labiem tīkla administratoriem un drošības speciālistiem ir ļoti svarīgi atjaunināt visus drošības rīkus un izmantot labu politikas pārvaldību.
Saistītie raksti
Par mērķlapu var uzskatīt norādīto lapu, uz kuru apmeklētāji nokļūst, kad viņi noklikšķina uz reklāmas. Tā var būt arī lapa, kas seko pēc aicinājuma uz darbību pogas vai kalpo kā vietnes sākumlapa. Tādējādi mērķlapas ir unikāli spēcīgi uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas komponenti.
Tuvojas svētku sezona un ar to arī gada lielākā iepirkšanās sezona. Gatavošanās svētku sezonai ir galvenā stratēģija, lai radītu idejas Ziemassvētku mazumtirdzniecībai. Tās var padarīt jūsu produktus izteiksmīgākus un efektīvāk piesaistīt klientus.
Ja jūsu mājaslapa izskatās nedaudz novecojusi, iespējams, apsveriet domu sazināties ar dizaineri vai izstrādātāju, lai to pārveidotu.