Blogs

Kādi ir veiksmīgi mājaslapas mobilās versijas kritēriji?

Šā gada maijā Google rīkoja pasākumu Baltijas valstīs par mājaslapu mobilo versiju nozīmi – Google Baltic Mobilisation. Tas ilga trīs dienas, katru dienu citā Baltijas valstī. Rīgā norisinājās noslēdzošais...

Lasīt vairāk

Efumo uzstājas seminārā Google Baltic Mobilisation

Maija sākumā visās trijās Baltijas valstīs Google rīkoja semināru par mājaslapu mobilo versiju nozīmi – Google Baltic Mobilisation, kurā piedalījās Google sertificētu SEO aģentūru pārstāvji un daži to klienti,...

Lasīt vairāk

Efumo basketbola komandai zelts

Aprīļa beigās Efumo basketbola komanda plūca laurus basketbola laukumā, kur spēlē pret komandu Beverlihilza-Džedaiskij Kraj uzvarēja ar septiņu punktu pārsvaru un ieguva 1. vietu Olybet 3. līgā šajā sezonā....

Lasīt vairāk

Tāda pārdošana varētu patikt arī tiem, kam pārdošana nepatīk

Pārdomas par tēmu: kā strādāt pārdevējam, lai klients viņu labprātāk redzētu nākam nekā ejam? Nesen ar vienu paziņu, kas strādā valsts sektorā ar B2B pārdošanu nesaistītā jomā ne no...

Lasīt vairāk

Kuru e-komercijas platformu izvēlēties?

Mūsdienu konkurences apstākļos ikviena internetveikala īpašnieka mērķis ir spēt nodrošināt teicamu servisu, kas palīdz pārliecināt nejaušu pircēju nākotnē kļūt par uzticamu un lojālu klientu. Lai tā notiktu, vispirms ir...

Lasīt vairāk

Mobilās aplikācijas – biznesa nākotne

Termins “mobilās aplikācijas” ir visai plašs, jo saistās gan ar spēļu pasauli, gan reklāmas industriju, gan biznesa vajadzībām, gan ar daudzām citām jomām. Šajā rakstā aplūkosim mobilās aplikācijas kā...

Lasīt vairāk

Kā izvairīties no kļūdām, veidojot mājaslapas navigācijas izvēlni?

Navigācijas izvēlnes Jūs atradīsies gandrīz katrā mājaslapā vai aplikācijā, tomēr ne katra būs sekmīgi izveidota. Bieži vien ir iespējams novērot, kā lietotāji pūlas ar sarežģītām, mulsinošām vai grūti atrodamām...

Lasīt vairāk

Kāda atšķirība starp saturu un satura mārketingu?

Pēdējos gados satura mārketings arvien vairāk kļūst par noteicošo stūrakmeni, lai uzņēmums izcīnītu savu vietu interneta vidē. Tas ir būtisks papildinājums tradicionālajām mārketinga metodēm, kā arī lieliska iespēja pozicionēt...

Lasīt vairāk

Efumo dalās pieredzē par e-komercijas tendencēm 2016. gadā

Šā gada 9. decembrī Vidzemes plānošanas reģiona ES fondu informācijas un uzņēmējdarbības centrs sadarbībā ar Valmieras biznesa un inovāciju inkubatoru rīkoja bezmaksas semināru “E-komercijas tendences 2016. gadā”, kur savā...

Lasīt vairāk

Plakanais dizains un tā atdzimšana

Plakanais dizains (flat design) ir populārs dizaina stils, kura pamatā ir vienkāršoti vizuālie elementi bez trīsdimensionāliem efektiem – ēnām, krāsu pārejām un spīdumiem. Šajā rakstā pastāstīsim par plakanā dizaina...

Lasīt vairāk

FromMe.lv atbalsta: konkurss pārdošanas profesionāļiem Pārdošanas Guru 2015

Efumo uzņēmums FromMe.lv šogad ir kļuvis par konkursa Pārdošanas guru 2015 ģenerālsponsoru. FromMe.lv šī ir jau otrā kampaņa, kurā, sadarbībā ar CV-Online, konkursa uzvarētājiem sagādā unikālas dāvanu kartes. CV-Online jau...

Lasīt vairāk

Kā regulāra mājaslapas satura papildināšana palīdz uzņēmuma mājaslapai iegūt labākas SEO pozīcijas?

Augsta pozīcija Google meklēšanas rezultātos un labs SEO (search engine optimization) ir tas, ko vēlas sasniegt ikviens mūsdienīgs uzņēmējs. Google meklēšanas Top rezultātos ir daudz vieglāk un ātrāk nokļūt,...

Lasīt vairāk

Brīvā laukuma izmantošana web bāzētā lietotāju interfeisa dizainā

Brīvais laukums, baltā zona jeb baltstarpa (white space) ir tukšais laukums apkārt web lapas elementiem. Brīvā laukuma korekta izmantošana palīdz akcentēt lietotāja interfeisa elementus un reizē arī uzlabot lietojamību....

Lasīt vairāk

Responsīvā dizaina ietekme uz mājaslapas SEO pozīcijām

  Mūsdienās arvien biežāk viedtālruņus un planšetdatorus izmanto, lai meklētu informāciju internetā. Tādēļ responsīvais dizains ir kļuvis par jaunu standartu web dizaina un mājaslapu izstrādes jomā. Arī Google šā...

Lasīt vairāk

Efumo jauna un mūsdienīga mājaslapa

Šodien, 14. maijā, darbu sākusi uzņēmuma Efumo jaunā mājaslapa, kurā mūsdienīgā veidolā pieejama informācija par uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem. Pateicoties mājaslapas responsīvajam dizainam, to ir ērti aplūkot mobilajos tālruņos un planšetdatoros....

Lasīt vairāk

Kādēļ uzņēmumiem vērts izmantot mobilās aplikācijas?

Attīstoties mobilajām tehnoloģijām un planšetdatoru tirgum, kā arī cilvēkiem kļūstot arvien mobilākiem, jautājums par mobilo aplikāciju izstrādi kļūst aktuālāks dienu no dienas. Mobilās aplikācijas ir mainījušas mūsdienu pasauli un...

Lasīt vairāk

Mobilā mājaslapa vai mobilā aplikācija: kādas ir atšķirības?

Pēdējos gados mobilās ierīces strauji mainījušas mūsu ikdienu un arī iepirkšanās paradumus. Viedtālruņi un planšetdatori pirkumu pasūtīšanu internetā padarījuši vieglu un ērtu, nojaucot tradicionālās laika un telpas barjeras. Ar...

Lasīt vairāk

Efumo ievieš automātiskos atkārtojamos pirkumus DEAC jaunajā mājaslapā

Viena no Latvijas vadošajām e-komercijas aģentūrām Efumo ir ieviesusi automātiskos atkārtojamos pirkumus Eiropas datu centru operatora DEAC mājaslapā www.deac.eu. Šī jaunā iespēja paver dažādus plašus biznesa inovāciju risinājumus arī...

Lasīt vairāk

TOP 6 punkti, kas jāņem vērā, veicot mājas lapas ārējo SEO optimizāciju

Pavisam nesen Google ir nācis klajā ar inovatīviem atjauninājumiem (Penguin 3.0), un kopš tā brīža vairāki mājas lapu īpašnieki joprojām novēro pozīciju kritumu Google meklēšanas rezultātos. Uzņēmumiem, kas no organiskajiem meklēšanas...

Lasīt vairāk

Efumo ieteikumi e-komercijas rezultātu uzlabošanai 2015. gadā

Kā uzlabot e-komercijas biznesa rezultātus 2015. gadā – darījumu (tai skaitā pirkumu) skaitu un īpatsvaru e-komercijas projektos? Esam apkopojuši vairākas labas idejas no internetā pēdējā laikā publicētiem e-komercijas projektiem....

Lasīt vairāk

Bez responsīvā dizaina 2015. gadā – tas pats, kas 2000. gadā bez mājaslapas vispār

Jau tuvā nākotnē cilvēki lietos internetu vairāk no telefoniem un planšetēm nekā no datoriem. Tādēļ visiem uzņēmumiem būs jānodrošina adaptīvā vai responsīvā versija savai mājaslapai vai internetveikalam. Šajā rakstā...

Lasīt vairāk

Day for Failure: Uzņēmēji atklāj savas kļūdas

Autors: Anda Asare | Datums: 13.10.2014 | Izdevums: Dienas bizness 13. oktobris ir zināms kā Kļūdu atzīšanas diena (Day for Failure), kuras mērķis ir izcelt to, ka aiz lieliem panākumiem...

Lasīt vairāk

Veidot mājaslapu, vai pietiek ar uzņēmuma lapu sociālajos tīklos?

Sākotnēji var iztikt ar uzņēmuma profilu sociālajos tīklos vai tomēr ir nepieciešama mājaslapa? Uz šo jautājumu katram jaunam uzņēmējam, kas tikko sācis savu uzņēmējdarbību, jāatbild pašam, izvērtējot savas iespējas...

Lasīt vairāk

Efumo CRM apmācības – vairojiet atkārtotus pirkumus, profesionāli vadot attiecības ar saviem klientiem!

Visā pasaulē ir atzīts Pareto princips.  80% Jūsu ienākumu veido 20% no Jūsu klientiem. Latvija nav izņēmums, tieši pretēji, mēs esam mazi un vairums biznesa apjoma nāk tikai no...

Lasīt vairāk

Radošās darbības nedēļas „radi! 2014”

Radošās darbības nedēļas „radi! 2014” ietvaros Latvijas radošo industriju pārstāvji un atzīti starptautiski eksperti dalījās pieredzē un diskutēja par dizaina domāšanas radītajām iespējām un lomu dzīvē. Lūk, Efumo vadītāja...

Lasīt vairāk

Personīgā produktivitāte

Šodien sakrita tā, ka vienas dienas laikā divi kolēģi lūdza padomu saistībā ar personīgo produktivitāti un tagad vakarā radās ideja uzrakstīt viņiem izvērstāku padomu e-pastu, kas ātri vien pārauga...

Lasīt vairāk

Kādai jābūt reklāmas mērķlapai (landing page)?

Kā reklāmas kampaņas ietvaros panākt, lai pēc iespējas vairāk cilvēku mājaslapā iepazīstas ar jūsu produktu vai sniegto pakalpojumu? Jūs izvietojat reklāmas baneri interneta portālos, bet nav rezultātu, jo apmeklētāji...

Lasīt vairāk

Kā izveidot apmeklētu un peļņu nesošu internetveikalu?

Kādēļ raizēties par to, kā divkāršot apmeklētāju skaitu, ja pastāv daudz vienkāršāka iespēja – divkāršot pārdošanas apjomus līdzšinējiem internetveikala pircējiem?! Lūk, 15 padomi, kas palīdzēs izveidot apmeklētu un peļņu...

Lasīt vairāk

Garantijas – kā par tām pastāstīt un kā parādīt

Kā apliecināt, ka iepirkšanās jūsu interneta veikalā ir droša un ērta un jūsu preces – patiesi kvalitatīvas? Informācijai par garantijas saistībām pirms pirkuma veikšanas internetveikalā ir ārkārtīgi liela nozīme,...

Lasīt vairāk

Kas ir mājaslapas satura audits un kādēļ tas vajadzīgs?

Pareizi izvēlēti vārdi ir spēcīgs instruments, kas palīdz piesaistīt jaunus klientus un vairot uzņēmuma peļņu. Ar ko sākt, ja esat nolēmis uzlabot savu mājaslapu? Pirms ieguldāt līdzekļus mājaslapas pilnveidošanā,...

Lasīt vairāk

Mūsu speciālistiem MTG balva konkursā Garage48

No 15. līdz 17. novembrim Rīgā norisinājās Garage48, kas uz nedēļas nogali vienoja aktīvus, radošus un idejām bagātus cilvēkus, lai 48 stundu laikā kopīgi savas biznesa ieceres pārvērstu realitātē....

Lasīt vairāk

Apbalvoti topošie IT nozares speciālisti

14. un 15. novembrī Priekuļu un Jāņmuižas Valsts tehnikumā notika Latvijas profesionālās izglītības iestāžu audzēkņu profesionālās meistarības konkurss datorsistēmu un programmēšanas tehniķiem. Konkursa uzdevumu sastādīšanā atbilstoši starptautisko uzdevumu praksei...

Lasīt vairāk

Kas jāņem vērā, veidojot mājaslapā sadaļu Par mums?

    Kāpēc izveidojāt savu uzņēmumu? Kāpēc izlēmāt darboties tieši šajā nozarē? Kas jūs mudināja attīstīt savu biznesu? Cilvēkiem patīk lasīt par citiem. Un mājaslapas sadaļa Par mums ir...

Lasīt vairāk

Kā mājaslapā veidot jaunumu sadaļu?

Veidot vai neveidot uzņēmuma mājaslapā jaunumu sadaļu? Uz šo jautājumu katram uzņēmējam jāatbild pašam, izvērtējot savas vēlmes un iespējas, taču sadaļai Jaunumi Jūsu mājaslapā ir vairāki pozitīvi aspekti.

Lasīt vairāk

Maģiskie vārdi mārketingā. Vai tādi pastāv?

Kāds ir viens no svarīgākajiem elementiem, attīstot biznesu? Neskaitot naudu un zināšanas. Patiesā uzņēmējdarbības valūta ir vārdi. Apspriežot biznesa plānus, izsakot piedāvājumu, aprakstot pakalpojumus vai preces, sava mērķa sasniegšanai...

Lasīt vairāk

Kā izveidot veiksmīgu korporatīvo blogu?

Kā iekarot vairāk uzmanības konkurences apstākļos? Kad pircējs meklē kādu preci vai pakalpojuma sniedzēju, bieži vien korporatīvā identitāte ir tā, kas rada klientā pārliecību, ka tieši noteiktais uzņēmums ir...

Lasīt vairāk

Efumo izveido adaptīvo mājaslapas versiju BENU aptiekām

No šā gada 11. jūnija jaunu veidolu ieguvušas BENU aptieku tīkla Latvijā un Igaunijā mājaslapas. Efumo www.benu.lv un www.benu.ee mainīja ne vien vizuālo noformējumu, bet arī izveidoja adaptīvo dizainu,...

Lasīt vairāk

Jauni trendi e-komercijā un to pielietošana pārdošanas kanāla peļņas palielināšanai. Prezentācijas kopsavilkums – 2. daļa

Tāpat kā faksu aizvietojis e-pasts, arī komerciju aizvieto e-komercija. Kādi ir e-komercijas spēles noteikumi 2013. gadā? Šo un citus jautājumus varēja noskaidrot 28. maija SIA Baltijas Datoru akadēmija un...

Lasīt vairāk

Jauni trendi e-komercijā un to pielietošana pārdošanas kanāla peļņas palielināšanai. Prezentācijas kopsavilkums – 1. daļa

Tāpat kā faksu aizvietojis e-pasts, arī komerciju aizvieto e-komercija. Kādi ir e-komercijas spēles noteikumi 2013. gadā? Šo un citus jautājumus varēja noskaidrot 28. maija SIA Baltijas Datoru akadēmija un...

Lasīt vairāk

Efumo veido jaunu mājaslapu BENU aptieku tīklam Baltijā

Ar prieku informējam, ka sadarbībā ar BENU aptieku tīkla īpašnieku Phoenix Group, kas ir viens no vadošajiem farmācijas produktu izplatītājiem Eiropā, esam izveidojuši jaunu mājaslapu www.benu.ee Igaunijā. Mūsu pārziņā...

Lasīt vairāk

Efumo nodrošina tehniskās iespējas rekordaugstam balsojumam internetā

„Paldies, tavs balsojums ir pieņemts” – šādu ziņu šogad martā labdarības projekta LabieDarbi.lv mājaslapā saņēma rekordaugsts balsotāju skaits. Kopā šajā mēnesī saņemtas 102 940 balsis par dažādiem ar izglītību,...

Lasīt vairāk

Efumo videoapskats par dalību RigaComm 2012 izstādē ar stendu La Cantina Efumo

2012.gada novembrī Efumo, piedaloties starptautiskajā informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izstādē Riga Comm, pavadīja neaizmirstamu laiku, ieguva vērtīgus kontaktus, iedvesmu jauniem, radošiem darbiem un veiksmīgi aizvadīja savu pirmo dalību izstādē....

Lasīt vairāk

Interneta komunikācijas pamati un biznesa iespējas. Ernests Štāls

SIA Efumo un LIAA semināra „E-komercija – priekšrocības, strādājot ārvalstu tirgos” ietvaros sociālo mediju līdzekļu popularitātes fenomenu skaidro Reach.ly vadītājs un SIA Soon īpašnieks Ernests Štāls un atgādina – mediji nav...

Lasīt vairāk

Efumo piedalās Eiropas reģionālās attīstības fonda līdzfinansētā projektā

SIA Efumo kā Latvijas IT klastera sadarbības partneris īsteno Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto projektu „IT KVAP – Informācijas tehnoloģiju klastera vēstniecības, akadēmija, platformas”.

Lasīt vairāk

Kā e-pasta vēstulē pamudināt klientus rīkoties?

Katras e-pasta mārketinga vēstules, ko Jūs izsūtāt, mērķim ir jābūt vēlmei panākt vajadzīgo saņēmēja rīcību: pieteikties pasākumam, izlasīt rakstu vai iegādāties produktu. Tas ir aicinājums rīkoties jeb call to...

Lasīt vairāk

Kā uzrunāt jaunus klientus internetā?

Autors: Ansis Līpenītis | Datums: 09.12 | Izdevums: Absi

Lasīt vairāk

Fotomirkļi no starptautiskās izstādes Riga Comm 2012

Efumo grupas uzņēmumi Efumo Dizains un Efumo Software novembra sākumā piedalījās starptautiskajā informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izstādē Riga Comm 2012, kas norisinājās Ķīpsalas izstāžu centrā Rīgā. Neliels ieskats, kā...

Lasīt vairāk

Kā veicināt biznesa attīstību interneta vidē? Semināra kopsavilkums

Kā digitālās iespējas var palīdzēt uzņēmuma apgrozījuma palielināšanā? Kādi ir banku piedāvājumi e-veikaliem, kā arī tīmekļa risinājumi uzņēmuma tēla veidošanai un peļņas palielināšanai? Uz šiem jautājumiem atbildes sniedzām seminārā...

Lasīt vairāk

Ātri un unikāli uzņēmumi tehnoloģiju laikmetā, 2013. gadā – 3. daļa

2012. gada 28. novembrī Efumo un Swedbank kopīgi organizētā e-komercijas seminārā dalījos prognozēs par tehnoloģiju ietekmi uz e-komerciju tuvākā nākotnē. Šajā rakstā lasiet galveno no manā semināra uzrunā stāstītā...

Lasīt vairāk

Ātri un unikāli uzņēmumi tehnoloģiju laikmetā, 2013. gadā – 2. daļa

2012. gada 28. novembrī Efumo un Swedbank kopīgi organizētā e-komercijas seminārā dalījos prognozēs par tehnoloģiju ietekmi uz e-komerciju tuvākā nākotnē. Šajā rakstā lasiet galveno no manā semināra uzrunā stāstītā...

Lasīt vairāk

Ātri un unikāli uzņēmumi tehnoloģiju laikmetā, 2013. gadā – 1. daļa

2012. gada 28. novembrī Efumo un Swedbank kopīgi organizētā e-komercijas seminārā dalījos prognozēs par tehnoloģiju ietekmi uz e-komerciju tuvākā nākotnē. Šajā rakstā lasiet galveno no manā semināra uzrunā stāstītā...

Lasīt vairāk

E-komercijas veiksmes atslēgas uzņēmējdarbībā

Informācijas un e-komercijas izstādes Riga Comm 2012 ietvaros uzņēmumu grupas Efumo vadītājs Ansis Līpenītis dalās pieredzē par e-komercijas veiksmes atslēgām uzņēmējdarbībā: digitālās un mobilās iespējas, zīmola izveide, efektīvi e-komercijas...

Lasīt vairāk

Efumo uzņēmējdarbības forumā „Biznesa sula”

Uzņēmumu grupas Efumo vadītājs Ansis Līpenītis uzstājās devītajā uzņēmējdarbības interesentu forumā „Biznesa sula”, kas 8. novembrī informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izstādes Riga Comm 2012 ietvaros norisinājās Ķīpsalas starptautiskajā izstāžu...

Lasīt vairāk

Efumo iespaidi starptautiskajā izstādē Riga Comm 2012

Trīs aizraujošas, pozitīvām emocijām pilnas dienas un daudz vērtīgu kontaktu – tāda bija mūsu piedalīšanās starptautiskajā informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izstādē Riga Comm 2012, kas no 9. līdz 11. novembrim...

Lasīt vairāk

Padomi, kā gatavoties izstādei

Uzziniet, kā kvalitatīvi sagatavoties izstādei, lai stends patiktu gan pašiem, gan apmeklētājiem un, galvenais, lai no dalības būtu vajadzīgā atdeve uzņēmējdarbībai.

Lasīt vairāk

Aicinām uz semināru par aktualitātēm e-komercijā!

Aicinām piedalīties Efumo un Swedbank kopīgi rīkotajā seminārā „Kā veicināt biznesa attīstību interneta vidē”. Tajā uzņēmēji dalīsies pieredzē par daudziem aktuāliem jautājumiem: būs iespēja plašāk uzzināt par digitālajām iespējām...

Lasīt vairāk

Mājaslapa kā Jūsu uzņēmuma vizītkarte

Uzsākot uzņēmējdarbību, ne visi var atļauties investēt līdzekļus dārgas un sarežģītas mājaslapas izveidē, tomēr atteikšanās no uzņēmuma pozicionēšanas internetā būtiski samazina iespējas nopelnīt vairāk. Labs risinājums ir Jūsu uzņēmuma...

Lasīt vairāk

Kā parādīt klientiem, ka Jums var uzticēties?

Jums ir produkts, labi pārskatāma un funkcionāla e-komercijai paredzēta mājaslapa, taču apmeklētāji, izvēloties pirkumu, bieži pamet iepirkumu grozu, tā arī neiegādājoties preci. Tam var būt vairāki iemesli, bet viens...

Lasīt vairāk

Efumo kļuvis par LTRK biedru

SIA Efumo kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, tādējādi apstiprinot vēlmi aktīvi līdzdarboties Latvijas uzņēmējdarbības vides attīstīšanā.

Lasīt vairāk

Kuslu ideju internets neglābs

Autors: Anda Asare | Datums: 16.07.2012 | Izdevums: Dienas bizness Bizness internetā no uzņēmējdarbības ārpus interneta ne ar ko īpašu neatšķiras; ja ideja vai izpildījums būs vājš, tas neizdzīvos.

Lasīt vairāk

Jaunā e-komercija ir starptautiska, mobila, sociāla. Kā pārdot vairāk? Ansis Līpenītis seminārā par e-komerciju

SIA Efumo un LIAA semināra „E-komercija – priekšrocības, strādājot ārvalstu tirgos” ietvaros uzņēmuma Efumo vadītājs Ansis Līpenītis stāsta par jaunākajām tendencēm, kuras var novērot e-komercijas sektorā Latvijā un pasaulē:...

Lasīt vairāk

Digitālās iespējas bankām (un ne tikai) – kur doties pēc 2012. gada?

Šodien ar prezentāciju uzstājos banku digitālo iespēju tēmai veltītā seminārā Ukrainā. Un tagad, šo rakstot, sēžu jauniešu pārpildītā bārā Kijevas centrā Puškina ielā, iepretim mana drauga dzīvesvietai, kuru viņš,...

Lasīt vairāk

Biznesa kontaktu loka paplašināšana – viena no veiksmes atslēgām

Ja Jums ir bizness ar ideju, kurai Jūs pats ticat un kas Jūs iedvesmo, tad Jums būs vieglāk iedvesmot un pārliecināt citus: biznesa partnerus, klientus un investorus. Taču ar...

Lasīt vairāk

Efumo prezentēs digitālās iespējas banku pakalpojumu sektorā

19. oktobrī Efumo piedalīsies banku un finanšu sektora digitālajai attīstībai veltītā konferencē Digital Banking 2012 Kijevā, Ukrainā. Tajā Efumo vadītājs Ansis Līpenītis dalīsies zināšanās par to, kā, ņemot vērā...

Lasīt vairāk

4 mājaslapu satura grābekļi – kā uz tiem neuzkāpt?

Pirmais iespaids par Jūsu idejām, precēm un pakalpojumiem nereti rodas tieši no Jūsu mājaslapas satura. Uzziniet par visbiežāk pieļautajām kļūdām un pārliecinieties, ka Jūsu mājaslapā nav šādu grābekļu!

Lasīt vairāk

Ieteikumi Jūsu mājaslapas un e-veikala atsvaidzināšanai

Kā Jūsu mājaslapa vai interneta veikals ir mainījies kopš tā atvēršanas? Uzziniet, kā ar dažiem vienkāršiem paņēmieniem atjaunināt lapas izskatu, saturu un pievērst klientu uzmanību. Nost ar vienmuļību –...

Lasīt vairāk

Kā savu mājaslapu padarīt mīlētāku sociālajos tīklos?

Kā panākt, lai Jūsu mājaslapas pamatsaturs rosinātu apmeklētājus dalīties un ieteikt to citiem savos sociālajos tīklos? Piedāvājam dažus vienkāršus ieteikumu mājaslapas tekstuālā un vizuālā noformējuma uzlabošanai. Atpūtieties – lai...

Lasīt vairāk

E-komercija viņai un viņam

Uzziniet vairāk par dzimumu psiholoģijas nozīmi e-komercijā. Piemēri, kādus akcentus un stratēģijas izmantot internetveikalu un mājaslapu izveidē, lai vairāk piesaistītu kādu no klientu auditorijām.

Lasīt vairāk

Efumo aktīvi iesaistās IT nozares eksporta veicināšanā

Raugāmies plašāk! Web aģentūra SIA Efumo sadarbībā ar Latvijas IT klasteri īsteno Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansētu projektu „Latvijas IT uzņēmumu attīstība ārvalstu tirgos”, kura mērķis ir veicināt projektā...

Lasīt vairāk

Rīgā atvērts IT Demo centrs

Rīgā atklāts Informācijas Tehnoloģiju Demonstrēšanas centrs (Rīgas IT Demo centrs), kas atrodas Valdemāra centra biroju ēkas 2.stāvā un kur turpmāk ārvalstu delegācijas varēs apskatīt Latvijas IT uzņēmumu sasniegumus dažādu...

Lasīt vairāk

Kā uzlabot biznesa rezultātus internetā?

Interneta konkurences vide un tehnoloģiskās iespējas nemitīgi mainās. Kā uzlabot biznesa rādītājus un turēties soli priekšā konkurentiem? Uzziniet par svarīgākajiem internetveikala analīzes faktoriem, kuriem svarīgi sekot līdzi!

Lasīt vairāk

Kas jāņem vērā, gatavojoties e-komercijai?

Aizvien vairāk tradicionālo uzņēmumu pievēršas online biznesam, un konkurence nemitīgi pieaug. Par to, kā izveidot un attīstīt veiksmīgu e-komercijas biznesu, stāsta uzņēmuma Efumo vadītājs Ansis Līpenītis

Lasīt vairāk

7 padomi efektīva internetveikala izveidei

Kā izveidot ienesīgu, drošu un modernu interneta veikalu, kas piesaistīs klientu uzmanību? Sekojiet pārbaudītiem ieteikumiem! 1. Pieredzei ir nozīme! Izraugoties izstrādātāju, vēlama agrākā pieredze, lai iegūtu partnera biznesa kompetenci...

Lasīt vairāk

Kāpēc interesenti tik ātri pamet manu interneta veikalu? Bieži pieļautās kļūdas un ieteikumi to novēršanai

Jums pieder lielisks interneta veikals, kurā regulāri iegriežas meklētāji – jauni potenciālie klienti. Tomēr daudzkārt gadās tā, ka viņi to steidzīgi pamet. Kāpēc tā notiek pat tad, ja piedāvājumi...

Lasīt vairāk

Kā likt Google un informācijas meklētājiem mīlēt jūsu mājaslapu?

Preču un pakalpojumu vai informācijas medīšana aizvien biežāk notiek interneta vidē. Tipiskais informācijas meklētājs ir nevaļīgs un prasīgs – Google pirmā lapa ir galvenais medību lauks. Kā ar savu...

Lasīt vairāk

Mājaslapu drošības līmeņa uzlabošana

Mājaslapu drošības līmeņa uzlabošana. Kāpēc tas ir svarīgi un kā to paveikt? Jēdziena „drošība” uztvere dažādās nozarēs būtiski atšķiras. Piemēram, apsardzes nozarē drošība nozīmē uzraudzību. Arī IT nozarē uzraudzība...

Lasīt vairāk

Web lapas ātrdarbības optimizācija

  Tīmekļa lapas ātrdarbības optimizācija. Kāpēc tas ir svarīgi un kā to izdarīt? Informācijas pārpilnības laikmetā, kad laikam ir vērtība, ir svarīgi netērēt citu laiku. Un tāds ir viens...

Lasīt vairāk

Jaunākie e-komercijas risinājumi eksportam. Semināra kopsavilkums

Kā pārdot vairāk internetā? Kas jāievēro, veidojot pārdošanas platformas ārvalstīs? Kādas ir jaunākās e-komercijas tendences, un kā tās ietekmē patērētāju uzvedība? Uz šiem un citiem jautājumiem atbildes sniedzām seminārā...

Lasīt vairāk

Padomi Jūsu mājaslapas SEO pozīciju uzlabošanai

Kas nosaka, ka viena lapa meklēšanas rezultātu sarakstos indeksējas labāk nekā citas? Šis ir aktuāls jautājums, kuru uzdod uzņēmumu vadītāji pēc tam, kad ar savu biznesa ideju ir startējuši...

Lasīt vairāk

Efumo dodas eksporta vizītē uz Zviedriju

12. un 13. martā Efumo  sadarbībā ar Latvijas Informācijas tehnoloģiju klasteri devās eksporta vizītē uz Zviedriju, lai veidotu jaunus biznesa kontaktus un izskatītu potenciālās sadarbības iespējas web izstrādes jomā.

Lasīt vairāk

UX common mistakes

UX common mistakes – jeb biežāk pieļautās kļūdas mājaslapas vai interneta veikala navigācijā, funkcionalitātē, maksāšanas sistēmā u.c.

Lasīt vairāk

Ziedojam darbu un zināšanas Juglas dzīvnieku patversmes attīstībai

Uzņēmumu grupa Efumo ir vienojusies ar Juglas dzīvnieku patversmi par ilgtermiņa profesionālo ieguldījumu patversmes attīstībā. Atbalstu sniegsim ar darbu un zināšanām: palīdzēsim veidot veiksmīgu saziņu ar dažādām sabiedrības grupām...

Lasīt vairāk

Spožās platīna pelītes ir izdalītas

Autors: Sandra Dieziņa | Datums: 06.12.2010 | Izdevums: Dienas Bizness | Rubrika: Ziņas | Pārpublicēts no: News.lv Apbalvoti IKT balvas “Platīna Pele 2010″ uzvarētāji

Lasīt vairāk

Tradicionālie tirgotāji copē sev klientus arī internetā

Autors: Sanita Igaune | Datums: 25.10.2011 | Izdevums: Dienas Bizness | Rubrika: IT & Telekomunikācijas | Pārpublicēts no: News.lv Kolektīvās iepirkšanās bums tradicionālajiem tirgotājiem ļāva izjust interneta un ienākumu gūšanas...

Lasīt vairāk

Galvenie web attīstības virzieni 2012. gadā

Šajā rakstā apkopojam, kādas būs galvenās attīstības iezīmes un virzieni 2012. gadā. Ja arī Tev ir svarīga Tava uzņēmuma attīstība un vēlies būt soli priekšā saviem konkurentiem, tad šis...

Lasīt vairāk

10 ieteikumi efektīvas Google AdWords reklāmas izveidei

Nav vairs nekāds jaunums, ka viens no efektīvākajiem klientu piesaistes veidiem internetā ir konteksta reklāma, kuru piedāvā un nodrošina Google AdWords sistēma. Ar minimālu reklāmas budžetu var iegūt ļoti...

Lasīt vairāk

Vēlies mājaslapu, kas pielāgojas jebkuras ierīces ekrāna izšķirtspējai – Tev ir nepieciešams adaptīvais web dizains!

Mēs taču visi vēlamies mājaslapu, kuru var efektīvi pārlūkot un lietot no dažādām ierīcēm, taču kā to panākt? Veidot atsevišķas mājaslapas versijas katrai no šīm ierīcēm – tas būs...

Lasīt vairāk

Būt vai nebūt jaunam dizainam? Jautājumi, par kuriem Tev jāpadomā, pirms pasūti mājaslapas dizainu

Būt vai nebūt jaunam mājaslapas dizainam? Būt! Ja uzņēmums plāno nopietni palielināt savu peļņu no komunikācijas vai pārdošanas internetā. Šajā rakstā uzzināsi, uz kādiem jautājumiem Tev kā uzņēmējam sev...

Lasīt vairāk

Ieteikumi: sāciet pelnīt vairāk jau tagad!

Mēs vienmēr sakām, ka mēs nevis taisām mājaslapas u.c. web aplikācijas, bet palīdzam uzņēmumiem nopelnīt vairāk. Lielas lietas veidojās no mazām. Un bieži nemaz nevajag taisīt revolūciju, lai tās...

Lasīt vairāk

Kā izveidot sākumlapu, kas atstāj iespaidu?

Sākumlapa ir vieta, kur viss sākas, tas ir atskaites punkts, ko lietotājs ierauga pašu pirmo. Tālāk jau viss notiek līdzīgi kā iepazīšanās procesā un izveidojas pirmais iespaids, kas var...

Lasīt vairāk

Klientu atsauksmēm ir spēks

Gatavojoties Password 2011 konferencei un lasot aptaujāto uzņēmumu atbildes uz jautājumiem, iezīmējās viena kopīga tendence, proti, visi norādīja, ka viņu klientus dažkārt no pirkuma izdarīšanas internetā attur bažas par...

Lasīt vairāk

Web lapu testēšanas ABC – galvenais testēšanas plāns

Šis testēšanas plāns attiecas gan uz HTML testiem, gan uz mājaslapas pārbaudi, kad tā ir izvietota serverī. Ar zvaigznīti (*) šajā plānā ir atzīmēti tie punkti, kas ir jāizpilda...

Lasīt vairāk

Web lapu testēšanas ABC – galvenais testēšanas kontrolsaraksts

Tā kā testēšana notiek ne tikai pēc projekta specifikācijas, bet arī pēc vadošajiem standartiem, tad testētājam ir praktiski neiespējami visu atcerēties no galvas. Un lai pēc projekta vai papildinājuma...

Lasīt vairāk

Web lapu testēšanas ABC

Lai iegūtu kvalitatīvu mājaslapu, bez testēšanas neiztikt. Testēšana nav kvalitātes nodrošināšanas process – tā ir metožu un darbību kopa, kas ir paredzēta, lai noskaidrotu, vai mērķa lapa atbilst tās pamata...

Lasīt vairāk

Ietaupi uzņēmuma līdzekļus – izlasi projekta specifikāciju!

Kāpēc specifikāciju ir svarīgi izlasīt un saprast? Tā kā specifikācijā ir ietvertas projekta vadlīnijas un funkcionalitāte, tas ir dokuments, pēc kā dizainers, programmētājs un testētājs vadīsies, izstrādājot projektu. Tas,...

Lasīt vairāk

Efumo veic Latvijas Pasta mājaslapas www.pasts.lv auditu

Šoreiz vēlamies pastāstīt, ka lepojamies – nepilnu 2 gadu laikā kopš uzņēmuma pastāvēšanas esam ieguvuši tādu komandu, kurai uzticas gan lieli, gan vidēji un mazi uzņēmumi: CityLife.lv, Cinamon kino,...

Lasīt vairāk

Efumo atbalsta Juglas dzīvnieku patversmi

Efumieši ne tikai mīl to, ko dara, bet mīl arī dzīvniekus. Tieši tāpēc daži no viņiem regulāri, bet daži ne tik regulāri dodas uz Juglas dzīvnieku patversmi, lai izvestu...

Lasīt vairāk

Lai sasniegtu mērķi, ir svarīgas arī tehniskas detaļas – mājaslapas audits

Kā Jums šķiet, vai Jūsu mājaslapa sasniedz Jūsu mērķus? Vai vērtējat mājaslapas statistiku? Vai vērtējat saņemtos pasūtījumus no mājaslapas, saņemtos zvanus un e-pastus? Jā, Jūs ejat pareizo ceļu! Bet,...

Lasīt vairāk

Skaistums ciparu pasaulē – tā top web dizains

Kad funkcionalitāti apņem skaistums jeb top web dizains, tad ikviens savu dalību tajā vēlas ņemt. Šajā rakstā dizaina speciālisti skaidro, kā top web dizains.

Lasīt vairāk

Kāpēc savs blogs ir svarīgs ne tikai brīvdomātājiem, bet arī uzņēmumiem?

Labā ziņa ir tāda, ka interneta pasaule palīdz uzņēmumam attīstīties un sasniegt rezultātus, tikai jāprot šīs priekšrocības ieraudzīt un pareizi izmantot. Viens no šādiem instrumentiem ir blogs, kura spēkos...

Lasīt vairāk

Efumo ir Efumo – Check in Garage 48

Efumo IR Efumo, tāpēc pieņēma izaicinājumu Garage 48 Riga, kur no 25. līdz 27. martam Rīgas Ekonomikas augstskolā  pulcējās  cilvēki, kuri ir gatavi radīt unikālas aplikācijas ar vēl neredzētām...

Lasīt vairāk

Tā top 100% pozitīvas imidža kampaņas

Mūsu klients Hansa Auto vienmēr ir atvērts oriģinālām idejām, kuras ne tikai tiešā veidā veicina pārdošanu, bet, par kurām cilvēki pēc tam runā. Nupat, 8.martā, mēs vienu no tādām...

Lasīt vairāk

Tā top MakeLove.lv video

Video tapšanas procesā.  Ernests Štāls ir ieradies, lai pastāstītu par to, kā viņš mīl to, ko viņš dara. Ērti iekārtojies sarkanajā dīvānā, viņš gaida, kad sāksies video filmēšana. Ernests...

Lasīt vairāk

Efumo misija, vīzija un specializācija jeb īsi par mums?

Mēs mīlam to, ko darām un mēs strādājam, lai arī citi cilvēki mīlētu to, ko dara. Mēs strādājam, lai palīdzētu saviem speciālistiem, klientiem, partneriem un piegādātājiem mīlēt savu darbu,...

Lasīt vairāk

Prieks dāvāt citiem

Gada nogalē saviem spēkiem centāmies palīdzēt tiem, kam tas ir visvairāk nepieciešams – ziedojām trūcīgajām ģimenēm un mākslinieciski talantīgiem bērniem. Zinām, ka šo tradīciju turpināsim un aicinām to darīt...

Lasīt vairāk

Mēs par sevi un mūsu vērtībām

Ir pagājis nedaudz vairāk nekā viens gads kopš 6 apņēmības pilni cilvēki izveidoja Efumo. Šī gada laikā ir paveiktas mazas un lielas lietas, ir nosprausti mērķi un vairāki jau...

Lasīt vairāk

Projekts LabieDarbi.lv un Efumo iegūst balvu Platīna Pele 2010

Mūsu draugs un sadarbības partneris Labiedarbi.lv (www.labiedarbi.lv) šogad ieguva Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas (LIKTA) gada balvu Platīna Pele kategorijā pakalpojumi sabiedrībai. Mēs ļoti priecājamies par viņu sasniegumiem,...

Lasīt vairāk

Pašiem sava bibliotēka

Mūsu biroja telpās esam izveidojuši savu personīgo uzņēmuma bibliotēku, kurā visiem darbiniekiem ir pieejamas dažāda veida grāmatas bezmaksas lasīšanai. Efumo  bibliotēkā jau šobrīd ir vairāk kā 100 dažāda veida...

Lasīt vairāk

Kam jūs veidojat mājaslapas saturu?

Veidojot mājaslapas saturu, ir svarīgi apzināties, ka jūsu mērķis ir nevis tikai informēt interneta lietotāju, bet likt viņam rīkoties – pacelt telefona klausuli un piezvanīt, nosūtīt e-pastu vai, vēl...

Lasīt vairāk

Pārdošanas veicināšanas e-pasts

Uzņēmumā, kurš organizē mārketinga kampaņas un kuram ir sava klientu datubāze, pārdošanas veicināšanas e-pasts praktiski vienmēr tiek iekļauts komunikācijas plānā. Pārdošanas veicināšanas e-pasts ir vienkāršs, ērts un salīdzinoši lēts...

Lasīt vairāk

Kā uzrakstīt efektīvu e-pasta jaunumu vēstuli?

E-pasta jaunumu vēstules izsūtīšana ir lēts un precīzs veids, kā informēt uzņēmuma klientus vai sadarbības partnerus par jaunumiem. Vienīgais mīnuss ir tāds, ka tā domā praktiski visu uzņēmumu komunikācijas...

Lasīt vairāk

Kā izveidot mājaslapas saturu, kas palīdz pelnīt vairāk?

Jūsu uzņēmuma jaunā mājas lapa ir izveidota. Tai ir skaistas, jaunas flash animācijas, dizains ir dievīgs, krāsas – fantastiskas. Skaisti! Viss birojs ir sajūsmā! Sākums ir labs! Bet kā ir...

Lasīt vairāk

Mājas lapu saturs

Kādēļ interneta lietotāji apmeklē jūsu mājas lapu? Ko viņi tajā meklē? Skaistas flash animācijas? Unikālu dizainu vēl neredzētās krāsās? Vai garlaicīgu un slavinošu aprakstu mājas sākumā par to, ka...

Lasīt vairāk

Efektivitātes testēšana internetā

Kā izvēlēties labāko dizainu mājaslapai? Vai labāko virsrakstu? Parasti dizaineri piedāvā vairākus variantus un priekšnieks izvēlas sev tīkamāko. Diezgan reāls scenārijs, vai ne?

Lasīt vairāk

Interneta mārketinga pamati

Rakstā tiek apskatītas dažas interneta mārketinga pamatlietas un vispārpieņemti jēdzieni  un apzīmējumi – landing page, bounce rate, conversion rate un conversion funnel.

Lasīt vairāk

Reklāmraksti, kas pelna

Izveidot reklāmrakstu, kurš ne tikai piesaista potenciālo klientu, bet arī pārvērš to par reālo klientu, nemaz nav tik vienkārši.  Labs reklāmrakstu veidotājs ļoti labi pārzin psiholoģijas atziņas, cilvēku ieradumus...

Lasīt vairāk

Daži principi darbā ar mājaslapas apmeklētāju

Parasti lietotājs apskatot kādu mājas lapu, bieži nemaz neiedomājas, ka mājaslapas izskats var tikt apzināti veidots, lai virzītu apmeklētāja uzmanību un darbības lapas īpašnieku vēlamajā virzienā. Mājas lapu veidotāji...

Lasīt vairāk

Kā pārbaudīt savas jaunās mājas lapas kvalitāti?

Ne visi atļaujas veikt mājas lapas akcepttestēšanu, tāpēc gadās, ka mājas lapa ir izveidota, uz priekšnieka datora tā izskatās labi, darbojas arī labi, par to tiek samaksāts izstrādātājam, un…...

Lasīt vairāk

Kā izvēlēties uzņēmumu mājas lapas apkalpošanai?

Izmaiņām mājas lapā bija jābūt jau aizvakar, bet izpildītājam jau otro dienu izslēgts telefons un skaipā „offline” statuss. Mārketinga vadītāja ir panikā, pārdošanas vadītājs dubultojis cigarešu patēriņu, bet jaunā...

Lasīt vairāk

WPM 6. daļa – Dažādas kvalitatīvo apmeklētāju piesaistes metodes

Nonākot šajā raksta daļā, runa jau vairāk ir par mārketingu, nevis web tehnoloģijām. Tā kā neesmu mārketinga speciālists, šeit uzskaitīšu tikai tās metodes, kuras pats vai sadarībā ar klientiem...

Lasīt vairāk

WPM 5. daļa – SEM nozīme kvalitatīvo apmeklētāju piesaistē

SEM (search engine marketing) jeb reklāma meklētājserveros ir viena no 3 metodēm mājas lapas kvalitatīvo apmeklētāju piesaistei. Kāpēc un kad  reklāma meklētājserveros ir svarīga. Šodien jau vairums piekritīs, ka...

Lasīt vairāk

WPM 4. daļa – SEO nozīme kvalitatīvo apmeklētāju piesaistē

SEO (search engine optimization) jeb mājas lapas optimizācija meklētājserveriem ir viena no 3 metodēm mājas lapas kvalitatīvo apmeklētāju piesaistei. Kāpēc SEO ir svarīga. Vairumā valstu visapmeklētākā mājas lapa ir...

Lasīt vairāk

WPM 3. daļa – Kā palielināt mājas lapas kvalitatīvo apmeklētāju skaitu

Kvalitatīvs apmeklētājs ir tāds, kuram interesē tas, ko jūs piedāvājat. Simple as that. Tātad, ja jums ir riepu veikals, tad Jānis, kurš vēlas nopirkt ziemas riepas, var būt jūsu...

Lasīt vairāk

WPM 2. daļa – Kā identificēt ar WPM manipulējamos rādītājus

Angliski visbiežāk sastopamais termins ir Key Performance Indicators (KPI). Visām mājas lapām ir un vienmēr būs vismaz trīs rādītāji – mērķauditorijas apjoms, kvalitatīvo apmeklētāju skaits un atlikušo apmeklētāju skaits...

Lasīt vairāk

WPM 1. daļa -Web productivity management termina pieteikums

Web productivity management vai latviski – Mājas lapu produktivitātes vadība (MLPV), līdz šī ieraksta tapšanas brīdim šāds jēdziens un saīsinājums, šķiet, nemaz nav eksistējis. Vai, pareizāk sakot, darbību kopums,...

Lasīt vairāk