Blogs

Veidi, kā jūsu tīmekļa vietne var aizvilināt klientus prom
17-08-2022

Veidi, kā jūsu tīmekļa vietne var aizvilināt klientus prom

Kļūt pašapmierinātam ar savu uzņēmuma vietni ir bīstams domāšanas veids. Ja jūs nepārtraukti neuzlabojat savas lapas un atbilstoši neatjaunināt tās, mainoties tendencēm, jūs varat aizbiedēt klientus.

 

Mūsdienu konkurences tirgū jums var būt tikai viena iespēja radīt lielisku pirmo iespaidu uz potenciālajiem klientiem. Bieži vien šis pirmais iespaids tiek radīts digitālajā vidē. Privātpersonām netrūkst uzņēmumu, ar kuriem veikt darījumus, un, pateicoties internetam, apmeklētāji var novērtēt desmitiem pārdevēju un pakalpojumu sniedzēju tikai ar dažiem klikšķiem. Šī iemesla dēļ ir ļoti svarīgi, lai jūsu uzņēmums ieguldītu līdzekļus profesionālas tīmekļa vietnes izveidē un uzturēšanā.

 

Bet kas veido labu interneta vietni? Esam uzskaitījuši dažas visbiežāk sastopamās pazīmes, kas liecina, ka ir pienācis laiks pārskatīt pašreizējo mājaslapu un apsvērt tās pārveidošanu, kā arī atjaunināt citas funkcijas, kas varbūt jau tagad aizvilina prom potenciālos klientus.

 

Mājaslapa nav saskaņota ar uzņēmuma zīmolu

Jūsu uzņēmuma zīmolam ir būtiska nozīme, jo tas ietekmē to kā esošie un potenciālie klienti uztver jūsu biznesu. Piemēram, ja jums nav vienotas krāsu shēmas, salasāmu fontu vai attēlu, kas atbilst jūsu piedāvājumam, tas var radīt nesakārtotības sajūtu, un rezultātā radīt neuzticamības un zemas kvalitātes iespaidu.

 

Lai gan saskaņotības uzturēšana visā jūsu digitālajā klātbūtnē var šķist sarežģīta, sadarbība ar web dizaina uzņēmumu var vienkāršot šo procesu. Šie uzņēmumi seko līdzi nozares tendencēm un dinamikai, kas ļauj tiem sniegt skaidrus norādījumus tīmekļa vietnes pārveidošanai, kurā ir iekļauta mājaslapu labākā prakse, kas precīzi atspoguļo jūsu zīmolu un nodrošina vēlamos rezultātus.

 

Novecojis dizains

Pirmais iespaids ir spēcīgs. Ja pirmais iespaids, ko rada jūsu vietne, ir tāds, ka tā nav atjaunināta kopš interneta pirmsākumiem, jums ir problēmas. Novecojusi mājaslapa liks jauniem apmeklētājiem domāt, ka jūsu bizness ir ceļā uz izzušanu. Vienmēr algojiet profesionālu komandu, kas palīdzēs jums izveidot tīmekļa vietni, ņemot vērā aktuālāko praksi.

 
novecojis_web_dizains
 

Nav skaidra aicinājuma rīkoties

Kad klients apmeklē jūsu tīmekļa vietni, viņam intuitīvi jāsaprot, kurp doties tālāk. Ja klienti būs apjukuši un nezinās, ko darīt, viņi pametīs mājaslapu un dosies meklēt alternatīvas pie konkurentiem. Pirms vietnes apmeklētājs var iegādāties jūsu produktu vai pakalpojumu, viņam ir jāspēj viegli pārvietoties jūsu lapā. Palīdziet viņiem, iekļaujot skaidru aicinājumu rīkoties un novirziet klientus uz konkrētu lapu, kur viņi var veikt pirkumu, lai apmierinātu savas vajadzības.

 

Ātrums ir pārāk lēns

Jūsu mājaslapas ātrums parasti ir pirmais iespaids par jūsu zīmolu vai uzņēmumu tiešsaistē. Pētījumi liecina, ka, ja vietne netiek ielādēta trīs sekunžu laikā, 57 % apmeklētāju pamet to. Tagad, kad daudzos pasaules reģionos ātrgaitas internets ir kļuvis par normu, interneta lietotāju uzmanības ilgums samazinās, jo viņi patērē lielāko daļu informācijas tieši internetā. Ja jūsu vietnes satura ielādes laiks ir pārāk ilgs, ir pienācis laiks konsultēties ar tīmekļa dizaina speciālistu.

 

Viena no galvenajām mājaslapu pārvaldības praksēm ir kešēšanas tehnoloģiju izmantošana. Kešēšana ir process, kurā failu kopijas tiek uzglabātas pagaidu vietā. Kad lietotāji apmeklē tīmekļa vietni, kurā ir iespējota kešēšana, viņi piedzīvo ātrāku ielādes laiku, jo pārlūkprogrammai nav atkārtoti jālejupielādē viens un tas pats saturs no dažādām lapām.

 

Ir vērts arī atzīmēt, ka lapas ātrums ir faktors, ko Google izmanto, nosakot meklēšanas klasifikāciju. Citiem vārdiem sakot, lēni ielādējama mājaslapa var neļaut jums ieņemt augstāku vietu Google meklētājprogrammas rezultātos.

 

Dizains nav responsīvs

Cilvēki vairāk laika nekā jebkad agrāk pavada mobilajās ierīcēs, lai meklētu produktus, pakalpojumus un izmantotu saturu. Ja jūsu vietne nav responsīva citās ierīcēs, kas nav datori, jūs atbaidāt potenciālos klientus.

 

Ja jūsu mājaslapa ir skatāma tikai stacionārajā datorā un klēpjdatorā, jūs palaidīsiet garām ievērojamu auditoriju. Mūsdienās lielākā daļa interneta lietotāju pārlūko tīmekli planšetdatoros un viedtālruņos, tāpēc uzņēmumu interneta vietnēm ir jābūt responsīvām.

Responsīvās vietnes ir veidotas tā, lai pielāgotos katra apmeklētāja ekrāna izmēram. Patiesi responsīvas lapas labi darbojas arī mobilajās ierīcēs, kas ir orientētas horizontāli.

 

Izmantojot responsīvo mājaslapu dizainu, lietotāji gūs kvalitatīvu tīmekļa vietnes lietošanas pieredzi neatkarīgi no tā, vai to apmeklē izmantojot galddatoru, klēpjdatoru, planšetdatoru vai viedtālruni. Tā kā responsīvās vietnes ir veidotas tā, lai pielāgotos vairākiem ierīču tipiem, jūs varat ietaupīt uz izstrādes un uzturēšanas izmaksām, kas varētu rasties, mēģinot uzturēt atsevišķu vietnes mobilo versiju.

 
responsivs_dizains
 

Sarežģīta navigācija

Nesniedziet mājaslapas lietotājiem pārāk daudz iespēju galvenajā navigācijā. Apsveriet, kas ir jāpopularizē un kas var būt iekšējā lapa. Pārāk daudz iespēju ne tikai izskatās pavirši, bet arī mulsina jaunus lapas apmeklētājus. Ja jūsu potenciālie lietotāji nevar viegli atrast vajadzīgo, viņi to meklēs citur.

 

Jūsu mājaslapa neatbilst mārketinga mērķiem

Lai gūtu panākumus pārpildītos tirgos, jums ir pastāvīgi jāizvērtē savu mārketinga kampaņu efektivitāte un jāpielāgo, pamatojoties uz iegūtajiem datiem. Ietverot satura mārketingu savā interneta vietnē, jūs varat uzlabot savu pozīciju meklētājprogrammās, sniegt papildu vērtību potenciālajiem klientiem un pircējiem un palielināt pārdošanas apjomus.

 

Lai gan satura mārketings ir plaša tēma, lielākā daļa mārketinga speciālistu mūsdienās iegulda līdzekļus tieši saturā, tā kā blogi ir viens no trim galvenajiem plašsaziņas līdzekļu veidiem, ko šodien izmanto satura stratēģijās.

 

Nav kvalitatīva satura

Viens no biežākajiem iemesliem, kāpēc apmeklētāji ir vīlušies tīmekļa vietnē, ir neatbilstošs vai nelietderīgs saturs. Ikviens interneta lietotājs, kas tiek novirzīts uz jūsu mājaslapu, ir tur nonācis kāda iemesla dēļ. Cilvēkiem nepatīk vietnes, kas nepiedāvā vērtīgu saturu. Nevajadzētu rasties šaubām, ka esat eksperts attiecīgajā nišā un ka jūsu informācija ir neapstrīdama. Ja apmeklētāju prātos rodas šaubas vai tie neuzskata informāciju par vērtīgu, tad viņi turpinās meklēt pārliecinošākas mājaslapas.

 

Patērētāji meklē informāciju tiešsaistē, lai palīdzētu rast atbildes uz jautājumiem un pieņemt lēmumu par pirkumu. Ja jūsu mājaslapā nav bloga sadaļas, satura piedāvājumu, produktu demonstrējumu, klientu atsauksmju – jūs varat atvadīties no lielas daļas potenciālo klientu. Pārredzamība un izpalīdzīgums ir ļoti svarīgi elementi, lai iegūtu klientu uzticību. Ja jūsu lapā tiek reklamēts tikai jūsu uzņēmums un tajā nav satura, kas izglīto pircējus, tad viņi pāries pie organizācijas, kas vairāk pievēršas cilvēku problēmu risināšanai.

 

Nav saišu uz sociālo mediju platformām

Ja jūsu potenciālie klienti neredzēs, ka aktīvi darbojaties sociālajos plašsaziņas līdzekļos, un jūsu vietnē nebūs saites uz šiem kanāliem, viņi pieņems, ka jūs kā zīmols esat novecojis un neejat līdzi laikam. Sociālie plašsaziņas līdzekļi ir mūsdienu uzņēmumu pamats, un aktīva atteikšanās no tiem var postoši ietekmēt jūsu tiešsaistes tēlu. Klienti sagaida, ka uzņēmumi būs sociālajos medijos, jo tā ir pazīme, ka uzņēmums ir cienījams un tam nav ko slēpt.

 

Zemas kvalitātes attēli

Nekas nepadara mājaslapu tik radošu un saistošu kā vizuālie elementi. Šie vizuālie palīglīdzekļi ne tikai lieliski piesaista lietotāju uzmanību, bet arī spēj nodot spēcīgu vēstījumu tikai ar labu attēlu. Tīmekļa vietni var papildināt ar attēliem, kas norāda uz zīmola nozīmīgumu un tā identitāti.

Jāņem vērā, ka attēli nekādā gadījumā nedrīkst būt kopēti vai zemas kvalitātes. Šādu fotogrāfiju izmantošana var radīt negatīvu iespaidu uz klientiem, kas aizvilinās tos prom no konkrētās vietnes. Vienmēr jākoncentrējas uz oriģinālu, kontekstuālu un atbilstošu attēlu izmantošanu.

 

Pašreizējā pasaulē ļoti aktuāla ir pievilcīgas un funkcionālas tīmekļa vietnes izveide. Patiesībā šodien tā ir pat svarīgāka par vizītkarti. Tomēr tikai mājaslapas izgatavošana nepalīdz sasniegt mērķi – sasniegt mērķauditoriju. Svarīgi ir ņemt vērā, vai lapa labi pilda savu funkciju. Lai uzņēmums gūtu panākumus un strauji attīstītos, ir jāpalielina tīmekļa vietnes skatītāju skaits. Lietotāju uzmanības noturēšana un piesaistīšana ir sarežģīts darbs, un, lai rezultāti būtu produktīvi, par to ir pienācīgi jārūpējas.

 

Ir vairāki iemesli, kāpēc interneta vietne var izrādīties klientiem nenozīmīga un aizbiedēt viņus, tāpēc ir svarīgi pārliecināties, ka mājaslapai nav nevienas no šīm pazīmēm. Tas ne tikai palīdzēs noturēt klientus, bet arī liks tiem atgriezties atkal un atkal.