Blogs

Vai tavam uzņēmumam nepieciešama mobilā aplikācija?
13-01-2023

Vai tavam uzņēmumam nepieciešama mobilā aplikācija?

Ja domājat, ka mobilās lietotnes ir domātas tikai lieliem zīmoliem, jūs kļūdāties. Arvien vairāk mazo un vidējo uzņēmumu seko mobilo ierīču tendencēm, saprotot, ka efektīva mobilā stratēģija ietver vairāk nekā tikai mobilajām ierīcēm draudzīgu tīmekļa vietni un ka viņu uzņēmumam ir nepieciešama mobilā lietotne.

 

Patiesībā mūsdienās jūs redzēsiet, ka daudziem mazajiem uzņēmumiem, ar kuriem nākas saskarties, bieži vien ir sava īpaša mobilā lietotne. Šie uzņēmumi ir priekšā, kad runa ir par digitālā mārketinga pārcelšanu nākamajā līmenī.


Ja joprojām neesat pārliecināts, vai jūsu uzņēmumam ir nepieciešama sava mobilā aplikācija, šeit ir daži galvenie ieguvumi, kas mainīs jūsu domas!


Kā mobilā lietotne var uzlabot jūsu pašreizējo vietni?

Jūsu tīmekļa vietne ir spēcīgs resurss. Tā palīdz parādīt jūsu zīmolu, nodrošina pārdošanas platformu un ir rentabls saziņas līdzeklis.


Izmantojot pārlūkprogrammu, piemēram, Google Chrome vai Internet Explorer, jūsu klienti var piekļūt jūsu mājaslapai no galddatora, klēpjdatora un rokas ierīcēm.


Pēdējā laikā ir krasi mainījies lietošanas modelis, tā kā klienti tagad biežāk izmanto pārnēsājamās mobilās ierīces nekā nemobilās ierīces, jo tās sniedz neticamas priekšrocības gan uzņēmumiem, gan lietotājiem, kas nav pieejamas nemobilajās ierīcēs.


Lai neatpaliktu no straujā mobilo ierīču lietotāju skaita pieauguma, uzņēmumi sākotnēji pārgāja uz responsīvu jeb mobilajām ierīcēm draudzīgu tīmekļa vietņu dizainu. Šīs responsīvās vietnes uzlaboja lietotāju pieredzi, galvenokārt uzlabojot lietotāja interfeisu.


Taču responsīvās vietnes, kurām piekļūst mobilo ierīču lietotāji, neizmanto tādas plaukstas ierīču funkcionalitātes priekšrocības kā push paziņojumi, kamera, GPS, bezsaistes piekļuve un citas. Lai izmantotu šo funkciju priekšrocības, lielie uzņēmumi ir ieguldījuši ievērojamu kapitālu, izstrādājot vietējās mobilās lietotnes.


Apspriedīsim mobilo lietotņu priekšrocības un to, kā tās palīdz jūsu mobilā mārketinga stratēģijai!


Tiešā saziņa un sadarbība ar klientiem

Viens no iemesliem, kāpēc jūsu uzņēmumam ir nepieciešama mobilā lietotne, ir tiešas saziņas uzlabošana ar klientiem.


Tā kā ar vienu pogas pieskārienu var piekļūt bagātīgai informācijai, mobilo lietojumprogrammu izstrāde uzņēmumiem ir pavērusi durvis skaidrai un tiešai saziņai starp klientiem un uzņēmumiem.


Informācija, kas iegūta no klientiem, izmantojot šīs aplikācijas, ir nenovērtējama jebkuram uzņēmumam, jo pirkšanas paradumi un pircēju personības ir viegli pieejamas, lai palīdzētu uzlabot mārketinga stratēģijas.


Lielāks ātrums

Labi izstrādāta mobilā lietotne noteikti darbosies daudz ātrāk nekā mobilā vietne. Salīdzinājumā ar tīmekļa vietnēm, kurās parasti tiek izmantoti tīmekļa serveri, lietotnēs dati parasti tiek glabāti lokāli mobilajās ierīcēs. Šā iemesla dēļ no mobilajām aplikācijām ir viegli iegūt noderīgus datus.


lielas atrums


Uzlabota klientu iesaiste

Lai nodrošinātu, ka klienti tiek uzklausīti, jums ir jāizmanto ērts saziņas veids. Klienti bieži sazinās ar jums, lai uzzinātu atbildi uz jautājumu par jūsu pakalpojumu vai produktu vai ziņotu par problēmu.


Mobilo lietotņu izstrāde atvieglo šo procesu. Jo ātrāk klients var paziņot par savām bažām un saņemt atbildi, jo mazāka ir iespēja, ka viņš atstās sliktu atsauksmi.


Zīmola atpazīstamības palielināšana

Mobilās aplikācijas izstrāde biznesam sniedz iespēju sasniegt potenciāli jaunu auditoriju. Tā kā mobilās lietotnes izstrāde uzņēmējdarbībai ir pilnīgi jauna platforma, tā var arī radīt jaunu klientu demogrāfisko grupu, kam lietotnes ir izdevīgāk nekā tīmekļa pārlūkprogramma.


Mārketinga kanāls

Pielāgotas mobilās aplikācijas ļauj klientiem uzreiz nosūtīt paziņojumus un informāciju. Ja šī informācija viņiem ir noderīga un būtiska, piemēram, sniedzot informāciju par ekskluzīviem piedāvājumiem, tā var palīdzēt jums izveidot lojālu klientu bāzi, kuriem būs svarīgi lietot jūsu lietotni.


Efektīva lojalitātes programma

Pieņemsim, ka jūsu uzņēmumā ir lojalitātes programma vai arī apsverat tās ieviešanu, lai palielinātu pārdošanas apjomu. Šādā gadījumā digitalizēta lojalitātes programma, izmantojot mobilo lietotni, ir efektīva metode, lai veidotu un radītu klientu kopienu.


Ja klienti saņem atlīdzību par saviem tēriņiem, ir daudz lielāka iespēja, ka viņi atgriezīsies. Mobilā aplikācija ļauj viņiem to izdarīt daudz vieglāk un ātrāk.


Pārdošanas pieaugums

Tas ir jauns kanāls, ar kura palīdzību varat palielināt uzņēmuma peļņu. Atkarībā no auditorijas lieluma tas var būt diezgan ievērojams pieaugums.


Izmantojot akcijas, atlaides un bonusa push paziņojumus, jūs varat motivēt klientus pirkt tieši no jums. Jums ir iespēja sazināties ar visiem lietotājiem, kuri ir instalējuši jūsu lietotni.


Vēl viena aplikācijas priekšrocība ir iespēja veikt mobilos maksājumus, kuru popularitāte strauji pieaug. Cilvēki vairs nevēlas tērēt laiku iepērkoties, jo tās pašas lietas viņi var iegādāties ar viedtālruni, kamēr mājās dzer kafiju.


pardosanas pieaugums


Vērtīgas analītikas avots

Izmantojot mobilo lietotni, varat apkopot daudz noderīgas informācijas turpmākai analīzei. Piemēram, varat uzzināt, kurus produktus jūsu klienti pērk visvairāk. Un cik daudz laika viņi pavada lietotnē. Vai pat to, kuras funkcijas tiek izmantotas visvairāk un kuras ir vismazāk populāras.


Izsekojot, kā cilvēki mijiedarbojas ar jūsu aplikāciju, jūs varat saprast, kā to uzlabot, lai nodrošinātu viņiem labāku pieredzi. Izpratne par saviem klientiem ir panākumu atslēga jebkurā uzņēmējdarbības nišā.


Jūs varat iegūt datus par savas auditorijas ģeogrāfisko atrašanās vietu, demogrāfiju, interesēm un daudzus citus interesantus statistikas datus, kurus varat izmantot sava uzņēmuma labā.


Konkurences priekšrocības

Ne visi uzņēmumi pilnībā izmanto savu tīmekļa vietņu potenciālu, nemaz nerunājot par mobilajām lietotnēm. Dažiem uzņēmumiem to pat nav, jo kādu iemeslu dēļ tie uzskata, ka tās nav nepieciešamas.


Ja sāksiet izmantot mobilās lietotnes kā mārketinga un pārdošanas rīku, varat nodrošināt savu pozīciju nākotnē. Mūsdienu pasaulē, kurā valda liela konkurence, jums ir maksimāli jāizmanto iespējas izglītot un popularizēt savu zīmolu.


Mobilās aplikācijas uzņēmējdarbībai var sniegt daudz priekšrocību gandrīz jebkuram uzņēmumam. Ja joprojām neesat pārliecināts, vai jums ir nepieciešama mobilā lietotne, mēs ceram, ka šajā rakstā minētie argumenti palīdzēs jums pieņemt pareizo lēmumu.


Galvenais ir atcerēties, ka jebkuram produktam vai rīkam ir jārisina konkrētas problēmas un jāveicina uzņēmuma attīstība. Paturot to prātā, jums ir jāplāno savs darbs un jāsastāda to funkciju saraksts, kas jums nepieciešamas topošajai lietotnei.


Jebkuram uzņēmumam ir jācenšas attīstīties un sekot līdzi jaunajām tehnoloģijām, kā arī jāreaģē uz inovācijām, kas to var padarīt efektīvāku. Mobilo lietotņu izstrāde var efektīvi palīdzēt sasniegt šos mērķus.