Blogs
Online konferenču/webināru vietņu dizains
Konferences tīmekļa vietne ir efektīvs veids, kā radīt ažiotāžu par jūsu pasākumu, atbildēt uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un palielināt biļešu pārdošanu un apmeklētību.
Ja domājat par konferences vietnes dizainu, neatkarīgi no tā, vai plānojat vietēju, valsts vai starptautisku sanāksmi, jūsu mājaslapa ir jūsu digitālā ekspozīcija. Un tā ir rūpīgi jāpārdomā, lai tā varētu efektīvi popularizēt jūsu pasākumu.
Ja konferencēm, tirdzniecības izstādēm un samitiem ir kāda vispārpieņemta iezīme, tad tā ir lieliska zīmola veidošana. Un ir viegli saprast, kāpēc!
Zīmola veidošanas pieredze, piemēram, stendi, sniedz dalībniekiem jautru, saistošu un informatīvu pieredzi. Taču, tā kā klātienes pasākumi tika atlikti uz ilgu laiku, atcelti vai pielāgoti virtuālajai videi, tirgotājiem jāpārdomā, kā viņi savu zīmolu iedzīvina tiešsaistē.
Kad savā uzņēmumā vajadzētu izmantot tīmekļa semināru?
Daudzi uzņēmumi izmanto tīmekļa seminārus, lai tiešraidē sazinātos ar jauniem klientiem, demonstrētu savas zināšanas un veidotu zīmola autoritāti vai veicinātu uzņēmuma darbības uzsākšanu. Tiešsaistes seminārus var izmantot arī esošo klientu apmācībai vai ievadīšanai darbā, kā papildu pievienoto vērtību vai kā papildu pārdošanas iespēju.
Parasti tīmekļa semināri vislabāk noder B2B vai SaaS uzņēmumiem, emuāru autoriem un mazo uzņēmumu īpašniekiem, kuri vēlas dalīties ar savām zināšanām.
E-komercijas uzņēmumiem parasti labāk darbojas citas mārketinga taktikas, lai gan B2C uzņēmumi, kas piedāvā lielākas cenas preces vai pakalpojumus, arī var gūt labumu no webināru formāta.
Izmantojiet tīmekļa semināra dizainu, lai radītu sajūsmu
Tas, kā jūs radīsiet sajūsmu par pasākumu, ir atkarīgs no tā, cik lielu pasākumu plānojat organizēt. Atkāpieties soli atpakaļ un novērtējiet, kāds ir jūsu gaidāmā webināra mērķis.
Vai tas būs mazāks virtuāls pasākums, piemēram, atsevišķs pasākums, vai daļa no ikmēneša sērijas? Vai arī tā būs daļa no lielas digitālās pieredzes, piemēram, samita vai virtuālās konferences?
Lieliem virtuāliem pasākumiem, piemēram, samitam vai virtuālai konferencei, vajadzētu būt savam atsevišķam zīmolam, kas atšķiras no jūsu uzņēmuma kopējā zīmola. Tādējādi dalībnieki un klienti zinās, ka pasākums ir unikāls.
Šim jaunajam tīmekļa semināra dizainam būs nepieciešama arī virtuālā mājvieta, tāpēc iekļaujiet to atšķirīgā pasākuma mājaslapā. Ar izveidoto vietni jūsu pasākuma zīmolam būs centralizēta vieta, kurā dalībnieki un apmeklētāji varēs vērsties, lai iegūtu jaunāko informāciju par pasākumu.
Mazākiem pasākumiem joprojām būs nepieciešams zīmols, lai radītu sajūsmu, taču šiem pasākumiem ne vienmēr būs nepieciešama sava tīmekļa vietne. Pietiks ar vienkāršu aktīvu lapu, lai reģistrētos pasākumam, kā arī ar zīmola reklāmas līdzekļiem, piemēram, e-pasta baneriem, ierakstiem sociālajos plašsaziņas līdzekļos un reklāmām, lai atbalstītu pasākumu.
Konsekvence katrā kanālā
Mūsdienu webināru dizaina galvenais elements ir konsekvence. Tas nozīmē nodrošināt vienotu dizainu visos kanālos, kuros var parādīties jūsu pasākums. Kopumā tas nozīmē sadarbību ar dizaineri vai dizaina komandu, lai apkopotu dažādus līdzekļus, piemēram, sociālo plašsaziņas līdzekļu attēlus, e-pasta banerus, bloga attēlus, reklāmu banerus un citus, un izveidotu līdzekļu paketi, kas paredzēta popularizēšanai jūsu vēlamajos kanālos.
Ja organizējat samitu vai virtuālu pasākumu, kurā ir vairāk nekā viena prezentācija, neaizmirstiet par sīkākām detaļām. Nodrošiniet saviem partneriem zīmolu slaidus un pārliecinieties, ka katra webināra konsole – līdz pat ikonām – atbilst webināra dizainam. Tas nodrošinās jūsu pasākuma dalībniekiem pazīstamu sajūtu un profesionālu pasākumu noskaņu.
Izstrādājiet skaidrus aicinājumus rīkoties
Aicinājums rīkoties ir aicinājums mājaslapā, kas apmeklētājiem liek veikt konkrētu darbību – iesniegt, reģistrēties, vai apskatīt jūsu grafiku. Ir ļoti grūti katrā lapā izveidot vairākus vienādus aicinājumus veikt darbību (CTA). Ja jūs mēģināt pateikt visu, jūs patiesībā nepasakāt neko. Katra jūsu tīmekļa vietnes lapa ir atbildīga par unikālu mērķi.
Tas pats noteikums attiecas arī uz konferences vietnes izstrādi. Ja katrā lapā pārblīvēsiet apmeklētājus ar vairākiem aicinājumiem “iesniegt tagad”, “pārbaudīt grafiku” un “reģistrēties šodien”, jūs viņus mulsināsiet.
Tā vietā rūpīgi pārdomājiet, kuram aicinājumam veikt darbību būtu jāatrodas katrā lapā. Tad ierādiet tam galveno vietu pašā augšpusē.
Veltiet laiku, lai sagatavotu savu mājaslapu optimizācijai meklētājprogrammām (SEO)
Ir vairāk kā skaidrs, ka, tiklīdz jūsu konferences tīmekļa vietne sāks darboties, apmeklētāji uz to brīnumainā kārtā neieplūdīs. Jums būs jāoptimizē sava mājaslapa, lai meklētājprogrammas, piemēram, Google, varētu to atrast pirmās.
Veiciet mājasdarbu par to, kādiem atslēgvārdiem veikt optimizāciju. Izprotot, uz kādiem atslēgvārdiem tiekties, jūs varat nodrošināt, ka autori, kurus vēlaties piesaistīt un kuri vēlas apmeklēt jūsu konferenci, var viegli atrast jūsu mājaslapu.
Lai palīdzētu SEO, pārliecinieties, ka jūsu URL un sākumlapas virsraksts sakrīt un ka konferences datumi ir skaidri norādīti. Tad lūdziet savus dalībniekus un galvenos runātājus no savas vietnes izveidot saiti uz jūsu vietni un kopīgojiet saiti sociālajos plašsaziņas līdzekļos. Tas var būtiski mainīt jūsu vietnes vietu meklētājprogrammu rezultātos.
Tiešsaistes semināri ir pārbaudīta un uzticama taktika, kas daudziem uzņēmumiem dod rezultātus. Ja jūs to darāt pareizi, webināri var palīdzēt jums izveidot saikni ar jūsu esošajiem un potenciālajiem klientiem tādā veidā, kas sniedz reālu pievienoto vērtību viņu dzīvē.
Saistītie raksti
Par mērķlapu var uzskatīt norādīto lapu, uz kuru apmeklētāji nokļūst, kad viņi noklikšķina uz reklāmas. Tā var būt arī lapa, kas seko pēc aicinājuma uz darbību pogas vai kalpo kā vietnes sākumlapa. Tādējādi mērķlapas ir unikāli spēcīgi uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas komponenti.
Tuvojas svētku sezona un ar to arī gada lielākā iepirkšanās sezona. Gatavošanās svētku sezonai ir galvenā stratēģija, lai radītu idejas Ziemassvētku mazumtirdzniecībai. Tās var padarīt jūsu produktus izteiksmīgākus un efektīvāk piesaistīt klientus.
Ja jūsu mājaslapa izskatās nedaudz novecojusi, iespējams, apsveriet domu sazināties ar dizaineri vai izstrādātāju, lai to pārveidotu.