Blogs

Kā efektīvi ieviest humoru savā mājaslapā
07-10-2022

Kā efektīvi ieviest humoru savā mājaslapā

UX dizains ir nopietna zinātne, jo tā pamatā ir patērētāju psiholoģija un uzvedība. Mūsdienās līdz pat 94 % cilvēku neuzticas uzņēmumiem ar sliktu lietotāja pieredzi un vietņu dizainu. Patērētāju uzvedības nianšu pārzināšana var palīdzēt jums pārveidot savu uzņēmumu pozitīvā virzienā.

 

Tātad, kā humors ir saistīts ar potenciālo klientu piesaistīšanu un viņu uzticības iegūšanu tiešsaistē?


Ja cilvēkiem patīk jūsu saturs, viņi ilgāk uzturēsies tīmekļa vietnē un galu galā nosūtīs signālus meklētājprogrammām, ka konkrētā mājaslapa viņiem ir bijusi noderīga vai patīkama, tādējādi uzlabojot arī zīmola SEO pozīcijas.


Asprātīgs saturs liek cilvēkiem vēlēties uzzināt vairāk par uzņēmumu un tā pakalpojumiem, tāpēc humors var būt lielisks rīks lietotāju pieredzes uzlabošanai! Apvienojot to ar stratēģiski minimālu dizainu, jūs patiešām varat panākt, ka zīmols izceļas un piesaista uzmanību.


Kā interneta vietnes dizainā iekļaut humoru, lai veicinātu pozitīvu lietotāju pieredzi?


Iepazīstiet sava biznesa auditoriju

Tas šķiet diezgan pašsaprotami, bet, ja vēlaties nodrošināt cilvēkiem vislabāko vietnes lietošanas pieredzi, jums ir jāzina, kas viņi ir. Klientiem ir dažāda humora izjūta. Tas, ko viens uzskata par smieklīgu, cits var uztvert kā sliktu gaumi. Lai gan jūs nevarat iepriecināt visus, ir dažas vadlīnijas, kas jums būtu jāpatur prātā.


Piemēram, varat izmantot vienkāršas vārdu spēles vai vispārinājumus, lai visi saprastu, kas ir pamatdoma. Neiedziļinieties neskaidros tematos, ja vien jūsu vietne nav paredzēta ļoti šaurai nišai.


Ziniet, kad lapas dizainā izmantot humoru

Humors ir diezgan universāla lieta, tāpēc nav jāuztraucas, ka tas varētu nederēt jūsu uzņēmuma vietnei. To var integrēt pat politikas, e-komercijas vai izglītības platformās, ja vien saglabāsiet vienkāršību un zināsiet, kad to ir atbilstoši izmantot.


Reālajā dzīvē jūs nesākat jokot nepiemērotos brīžos. Tie paši principi būtu jāievēro arī jūsu mājaslapā. Jums nav jāaizpilda katrs lapas stūrītis ar smieklīgiem attēliem vai tekstiem, bet ir daži gadījumi, kad varat atļauties būt ne tik nopietni un iestarpināt kaut ko jautru.


Esiet kreatīvi ar uzņēmuma “Par mums” sadaļām mājaslapā

Parasti lapā “Par mums” tiek sniegta būtiska informācija par uzņēmumu un tā komandu. Tā ir diezgan vienkārša, un tās mērķis ir ļaut apmeklētājiem labāk iepazīt zīmolu. Un kas ir uzņēmums, ja ne tā darbinieki?


Ja vēlaties parādīt sava zīmola personību un padarīt savu komandu saistošāku, humora pieskaņa ir īstais veids, kā to izdarīt. Neatkarīgi no tā, vai izvēlaties dalīties ar smieklīgu anekdoti par uzņēmumu vai mudināt darbiniekus uzņemt muļķīgas fotogrāfijas, neaizmirstiet, ka jūsu lapai “Par mums” ir jāsniedz potenciālajiem klientiem ieskats tajā, ko jūs pārstāvat.


Šāda pieeja palīdzēs izveidot vēlamo emocionālo saikni ar patērētājiem, kas ir būtiska ilgtspējībai. Pētījumi liecina, ka, ja cilvēki uzskata, ka uzņēmums ir bez personības, viņi bieži meklēs konkurentu, kas tāds nav.


Radoši izmantojiet iekraušanas ekrānus

Pievienojot iekraušanas ekrāniem saistošus elementus vai humora pieskaņu, uzņēmumi var mazināt nepatīkamo gaidīšanas sajūtu, ko izjūt lietotāji, gaidot, kad kaut kas tiks ielādēts konkrētajā mājaslapā. Ir pierādīts, ka šī taktika samazina atteikumu skaitu un veicina pozitīvu tiešsaistes pieredzi.


ielades-laiks


Kur atrast iedvesmu iekraušanas ekrānam?

Dīvainā kārtā lielisku ielādes ekrāna iedvesmu var atrast videospēlēs. Pēc noklusējuma, pirms spēlētājs var sākt savu piedzīvojumu, ir jāsagatavo daudz satura, tāpēc lielākajā daļā videospēļu tiek izmantoti vairāki iekraušanas ekrāni.


Asprātīgas “Sazinieties ar mums” jeb “Kontakti” lapas

Uzņēmumi bieži vien neņem vērā “Sazinieties ar mums” jeb “Kontakti” lapu, un parasti tā ir visneinteresantākā lapa gandrīz katrā mājaslapā. Bet tas ir tik nepareizi!


Kad cilvēki dodas uz kontaktu sadaļu, tas nozīmē, ka viņi ir gatavi veikt darbību, kas veicinās uzņēmuma biznesu. Viņiem vai nu ir nepieciešama papildu informācija, vai viņi vēlas veikt pasūtījumu, sazināties vai ierosināt partnerību.


Bez labas “Sazinieties ar mums” jeb “Kontakti” sadaļas uzņēmums var daudz ko palaist garām. Pievienojot humoru šai tīmekļa vietnes sadaļai, jūs patiešām ieinteresēsiet savus apmeklētājus un ļausiet viņiem pieņemt jūsu uzņēmumam piemērotus lēmumus par pirkumu.


Smieklīga e-pasta jaunumu vēstule ir efektīva

Ja domājat, ka e-pasta mārketings ir miris, jūs ļoti kļūdāties. Tomēr liela daļa no tā panākumiem galvenokārt ir atkarīga no gudra satura. Sākot no temata rindiņas līdz galvenajai satura daļai, jūs varat panākt daudz augstāku klikšķu skaitu, izmantojot tikai rakstisku saturu.


smiekliga-epasta-vestuel


Kā jūs varat personalizēt savu zīmolu?

Izturieties pret savu zīmolu tā, it kā tas būtu cilvēks – it kā jūs to izmantotu, lai sazinātos, veidotu kontaktus, iegūtu draugus un palīdzētu citiem cilvēkiem. Mēs visi esam sociālas būtnes, un tiecamies uz šāda veida zīmola prezentāciju.


Humors ir labākais veids, kā veidot saikni ar klientiem un padarīt jūsu zīmolu cilvēciskāku, tāpēc nebaidieties pasmieties par nekaitīgām tēmām vai savu uzņēmumu. Tieši tas padarīs jūsu zīmolu atpazīstamu. Trūkumi ne vienmēr ir jāslēpj vai jāmelo, cilvēkiem patīk, ja viņus saprot un viņi zina, ka aiz zīmola stāv tādi paši cilvēki.


Svarīgu vēstījumu nodošana ar humora palīdzību

Lai gan uzņēmuma galvenā vēstījuma nodošana ir sarežģīta, viens no efektīviem veidiem, kā panākt, lai cilvēki izlasītu svarīgu informāciju jūsu mājaslapā, ir piesaistīt viņu uzmanību ar kaut ko amizantu.


Smieklīgi jociņi un humoristiskas spēles var palīdzēt mazināt lietotāja neapmierinātību, kad kāds process vietnē nedarbojas, kā paredzēts.


smiekliga-epasta-vestuel


Kā izveidot humoristisku saturu

To noteikti ir vieglāk pateikt, nekā izdarīt. Ja vēlaties pievienot mazliet humora, bet nezināt, ar ko sākt, sāciet ar savu bloga sadaļu mājaslapā. Satura mārketingā var būt vieglāk ieaust rotaļīgu izteiksmi.

Kad un kur savā tīmekļa vietnē varat izmantot humoru?

Atkarībā no uzņēmuma veida humoru var izmantot mazās vai lielās devās. Viss ir atkarīgs no tā, vai tas atbilst jūsu uzņēmējdarbības modelim, vietnes dizainam un zīmola identitātei.


Jūs varat izvēlēties, vai vēlaties padarīt tīmekļa vietni vieglprātīgu, šur vai tur izmantojot kādu vārdu spēli, vai arī vēlaties radīt komisku, satīrisku izskatu savam zīmolam.


Jūs varat pilnībā iestrādāt humoru dizainā vai izmantot mazākus vietnes elementus, piemēram, animācijas, uznirstošos logus, ielādēšanas ekrānus un slīdņus.


Ikvienai jūsu vietnes lapai var būt humoristiska puse, taču viena no labākajām un dabiskākajām vietām, ar ko sākt, ir lapa “Par mums”. Svarīgi vienmēr ir pārliecināties, ka vispārējais tonis visā jūsu mājaslapā ir vienots. Tas nodrošinās, ka klientu ceļojums ir vienmērīgs, nevis satraucošs vai mulsinošs.


Satura spēks humora jomā ir nepārprotams un nelokāms. Lielisks tekstu autors var palīdzēt jums izveidot humoristisku toni jūsu bloga sadaļas ierakstos, kas liks jūsu vietnes apmeklētājiem vēlēties patērēt arvien vairāk jūsu uzņēmuma satura.


Pārliecinieties, ka esat pārbaudījis un atradis savai mājaslapai piemērotāko humora devu. Tas ir vērtīgs tīmekļa vietņu dizaina un zīmola veidošanas instruments.


Humors var rezonēt ar patērētājiem un rosināt viņus veidot ilgstošu emocionālu un personisku saikni ar jūsu zīmolu, kas var viegli izpausties kā ilgtermiņa lojalitāte un tādējādi palielināt uzņēmuma ieņēmumus.


Neatkarīgi no tā, vai vēlaties visu vietni piepildīt ar asprātīgām frāzēm, vai arī vēlaties smalki iepludināt jautrības devu atsevišķās jomās, nav šaubu, ka humors atstās paliekošu iespaidu uz jūsu auditoriju.