Blogs

Kā apmierināt potenciālo vietnes apmeklētāju vajadzības
02-06-2022

Kā apmierināt potenciālo vietnes apmeklētāju vajadzības

Cilvēki arvien vairāk laika pavada tiešsaistē. Mūsdienu mārketinga vidē jebkura mājaslapa ir kļuvusi par spēcīgāku rīku nekā jebkad agrāk. Uzņēmuma tīmekļa vietne ir tirdzniecības līdzeklis, kas darbojas 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, un tāpēc tā var kļūt par jūsu mārketinga centienu centrālo elementu.

 

Kāpēc cilvēki šodien apmeklē tīmekļa vietnes?

1.Mēs vēlamies uzzināt

Ikviens no mums kādā brīdī ir nolēmis iedziļināties kādā tēmā, par kuru neko nezināja, un šķirstījis tīmeklī informāciju, lai gūtu labumu sev.

 

Iespējams, mēs skatāmies seriālu Hulu vai Netflix platformā un nezinām, ko nozīmē kāda atsauce, tāpēc mēs to meklējam Google un lasām par to. Vai iespējams, mēs vēlamies uzzināt vairāk par notikumiem politikā vai COVID-19 pandēmijas attīstību. Tīmeklī mēs varam apgūt jaunu informāciju un mācīties savā tempā.

 

Vērtīgs saturs

Lielākā daļa zīmolu šodien jau iegulda stabilās satura mārketinga programmās, lai informētu esošos klientus par produktu jaunumiem, uzņēmuma iniciatīvām un nozares tendencēm. Taču augstas kvalitātes bloga un video saturs ir tikpat drošs veids, kā piesaistīt jaunus klientus un apmierināt potenciālo apmeklētāju vajadzības. Pastāvīgu satura sēriju veidošana, kas īpaši vērstas uz jaunas auditorijas izglītošanu – blogu, videoklipu vai tīmekļa semināru veidā – palīdzēs jums pārliecināt auditoriju, ka ir vērts atkārtoti apmeklēt jūsu mājaslapu.

 

Vērtīgs saturs vienmēr būs viens no jūsu spēcīgākajiem pārdošanas rīkiem. Ja izveidosiet nepārtrauktu satura sēriju, kurā dalīsieties ar sava zīmola stāstu un informēsiet klientus par sava produkta vai pakalpojuma vērtību, tad jūsu vietnes apmeklētāji būs ieinteresēti atgriezties, lai mācītos un uzzinātu vairāk.

 

2. Mēs vēlamies pirkt

Līdz ar COVID-19 ierobežojumiem, e-komercija kļuva par labāko un drošāko veidu, kā mēs varējām veikt pirkumus. Mūsdienās tiešsaistē ir iespējams iegādāties gandrīz jebko.

 

Skaidri aicinājumi rīkoties

Jūsu klienti jau ir pieraduši sekot līdzi vizuāliem norādījumiem, lai noteiktu, kurš saturs viņiem ir svarīgs. Ar darbības vārdu skaidri apzīmēti aicinājumi veikt darbības (CTA) ļauj jūsu vietnes lietotājiem vieglāk pārvietoties pa vietni un saņemt tieši to, ko viņi vēlas, vietā, kur viņi to sagaida atrast.

 

Veidojot pogas savai mājaslapai, jums jādomā par krāsu un to psiholoģiju. Maxymiser veiktajā pētījumā tika atklāts, ka, izmantojot pareizas krāsu variācijas un darbības ziņojumus, par 11 % palielinājās klikšķu skaits uz konkrētām vietnēm. Dažādas krāsas izraisa dažādus emocijas un asociējas ar dažādiem vēstījumiem.

Otra lieta, kas jāapsver, ir vārdi, kurus izmantojat pogām. Vārdos jāiekļauj darbības vārds, kas rosina lietotāju kaut ko darīt. Pareizo vārdu vai psiholoģisko trigeru izvēli lielā mērā nosaka emocionālās identifikācijas līmenis, ko šis vārds rosina. Ja nav emocionālas saiknes, nav darbības. Tāpēc veidojiet drosmīgus, uz laiku un uz rīcību orientētus vārdus.cta

 

3. Mēs vēlamies, lai mūs izklaidē

Tiešsaistes izklaide vēl nekad nav bijusi tik ērta un pieejama. Daudziem cilvēkiem tas ir galvenais iemesls, kādēļ viņi paņem rokās telefonu vai ieslēdz datoru.

 

Optimizējiet lapas ātrumu

Viena no nepatīkamākajām tīmekļa lietotāju pieredzēm ir pārāk ilga lapas ielāde. Līdz ar mobilo ierīču izplatību cilvēki piekļūst saturam visā pasaulē, izmantojot dažādas platformas, tāpēc viņi sagaida ātru rezultātu, lai iegūtu vēlamo saturu.

 

Ja viņi to nesaņem, viņi parasti vietni pamet un meklē vēlamo citur. Lēna lapas ielāde ir traucējoša potenciālajiem lapas lietotājiem un to vajadzību apmierināšanai.

 

4. Mums ir nepieciešama informācija

Lai iegūtu informāciju, mums vairs nav smagi jāmeklē vajadzīgais, jo viss ir ērti pieejams tiešsaistē. Neatkarīgi no tā, vai ir nepieciešams izmantot navigāciju, atrast konkrēto recepti ģimenes vakariņām vai noskaidrot jaunākās modes tendences – tagad informācija ir pieejama dažu sekunžu laikā.

 

Spēcīga mērķlapa (landing page)

Mērķlapas ir nākamais vietnes aspekts, par kuru spriež lietotājs. Saites lapas ir veiksmīgas, ja tās ir atbilstošas apmeklētāja vajadzībām un vilina apmeklētājus turpināt vietnes izpēti.

 

Atcerieties, ka jums ir ļoti īss laika sprīdis, kurā varat atstāt iespaidu uz savu mērķlapu, tāpēc neizniekojiet to ar neveiksmīgu radošumu, mulsinošiem aicinājumiem veikt darbību vai nekonsekventiem vēstījumiem.
landing-page

5. Mēs vēlamies iedvesmoties

Ir daudz iespēju iedvesmoties reālajā dzīvē, taču iedvesma tiešsaistē ir nebeidzama.

 

Izmantojiet attēlus

Cilvēki visā internetā kļūst gudrāki un ātrāk novērtē uzņēmumu vietnes pirms izlemj, vai viņi vēlas mājaslapu pārlūkot tālāk. Izmantojot krājuma fotogrāfijas, var mazināties lietotāju uzticēšanās uzņēmumam, kā arī zīmols var šķist vispārīgs un ne unikāls.

 

Saturs un vizuālie materiāli, ko izmantojat savā tīmekļa vietnē, ir tie elementi, kas iedvesmo cilvēkus un saglabā viņu interesi palikt mājaslapā un pētīt to tālāk.

 

6. Mēs vēlamies uzturēt kontaktus un būt informēti

Mēs vēlamies būt kontaktā ne tikai ar cilvēkiem, kurus pazīstam, bet arī ar cilvēkiem, kurus nepazīstam – ar kopienām, kustībām, jaunumiem un pasauli kopumā.

 

Iekļaujiet labi izstrādātus virsrakstus

Jūsu virsrakstiem un saturam jābūt balstītiem uz to, ko meklē jūsu potenciālie klienti. Ļoti svarīgi ir arī virsrakstā iekļaut atslēgvārdus, lai mērķtiecīgi virzītu savu vēstījumu un piesaistītu pareizo auditoriju.

 

Taču vēl svarīgāk ir tas, ka virsraksti palīdz lietotājam orientēties vietnē, atvieglojot skenēšanu un ļaujot atrast saturu, kas viņu uzrunā tieši, kas kopumā ir veids kā apmierināt potenciālo vietnes apmeklētāju vajadzības.

 

7. Mēs vēlamies justies vienoti

Internets daudziem no mums ir vienīgais veids, kā sazināties ar dažiem draugiem un ģimenes locekļiem, kā arī iespēja iepazīties ar jauniem cilvēkiem.

 

Padariet savu vietni lietotājam draudzīgāku

Atvēliet laiku un pajautājiet saviem regulārajiem apmeklētājiem, ko viņi vēlētos redzēt jūsu mājaslapā. Iegūstot informāciju tieši no savas mērķauditorijas, jūs varēsiet atklāt trūkstošos elementus, kurus paši, iespējams, nepamanīsiet. Lietotāji bieži vien precīzi zina, kas viņiem tīmekļa vietnē nepatīk. Jūsu uzdevums ir ņemt vērā šos komentārus un pārvērst tos lietotājiem pozitīvā pieredzē, labojot visas apmeklētājiem nepatīkamās funkcijas.

 

Ja jūsu dizaina un satura centrā būs lietotājs, jūsu vietne automātiski kļūs lietotājam draudzīgāka!

 

8. Mums vienkārši ir garlaicīgi

Neskaitāmas stundas tiek pavadītas internetā tikai tāpēc, ka cilvēkiem ir garlaicīgi. Mūsu telefoni, planšetdatori un klēpjdatori ir vienmēr pieejami, lai apmierinātu šo vajadzību pēc izklaides.

 

Padariet savu vietni sociāli aktīvāku

Nepietiek radīt lielisku saturu un cerēt, ka cilvēki to atradīs – jums ir jābūt aktīviem. Viens no labākajiem veidiem, kā palielināt jūsu mājaslapas apmeklētāju skaitu, ir izmantot sociālo plašsaziņas līdzekļu kanālus, lai popularizētu savu saturu. Ja esat B2C produktu uzņēmums, jūs varētu atrast lielisku piesaisti, izmantojot sociālās vietnes, kurās ir daudz attēlu, piemēram, Pinterest un Instagram. Vizuālais materiāls vienmēr rosinās cilvēkus pavadīt ilgāku laika periodu konkrētajā vietnē vai sociālajā platformā.

 

Nobeigumā

Ir labi uz brīdi atkāpties un patiešām saprast, kāpēc cilvēki apmeklē jūsu uzņēmuma mājaslapu, un kā jūs varat apmierināt potenciālo apmeklētāju vajadzības. Paturiet prātā šos padomus, domājot par saviem esošajiem, kā arī potenciālajiem vietnes lietotājiem, jo šo detaļu ņemšana vērā noteikti nesīs augļus.